اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار دشتستان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی مهم‌ترین اولویت شهرستان دشتستان در سال جاری است.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان سه‌شنبه‌ شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: بخش اعظمی از برنامه‌های هفته دولت به کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و باید در این زمینه برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هماهنگی دستگاه‌های استانی خویش زمینه را برای برنامه‌ریزی دقیق برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان هموار کنند و تا اواسط هفته آینده برای این امر مهلت دارند.

دهقان بیان داشت: شروع به کار پروژه‌های عمرانی به محض کلنگ‌زنی مساله مهمی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و در این خصوص برگزاری مناقصات و تعیین پیمانکار مجری طرح‌های عمرانی ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های اداری در جشنواره شهید رجایی اضافه کرد: تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی شهرستان باید با مراجعه به سایت مربوط به جشنواره شهید رجایی فرم مربوطه را تکمیل کنند و اطلاعات دقیق را در موعد مقرر در اختیار ما قرار دهند تا دستگاه برتر شهرستان را به استان معرفی کنیم.

این مسئول در پاسخ به شائبه تاخیر در برگزاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت: در سطح شهرستانی تمامی اقدامات مربوط به تدوین دفترچه برنامه‌ها صورت گرفته و با ابلاغ مدیریت استان شاهد برگزاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به منظور تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی خواهیم بود.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: تمامی شهرداران باید برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی خود را در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح و به مرحله نهایی برسانند و هرگونه پیگیری و تحرکات شهرداران دشتستان در سطوح استانی برای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قابل پذیرش نیست.

وی متذکر شد: از شهرداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در تعریف پروژه‌های عمرانی به اولویت‌های شهرستان توجه داشته باشند.

دهقان در تشریح اولویت‌های عمرانی شهرستان، بیان داشت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و در پروژه‌های خود به آن توجه ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول