اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رشت گفت: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک و پیروزی با مردم فلسطین است.

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه یهودیان در دنیا سرگردان هستند، اظهار کرد: اروپاییان برای رهایی از رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند آن را در فلسطین جای دهند و یک حکومت اشغالی و جعلی برای آنها به وجود آوردند.

وی آوارگی 5 میلیون نفر فلسطینی و جنایت را حاصل وجود رژیم غاصب دانست و افزود: آنها در فلسطین کشتار راه انداختند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواست خاورمیانه جدیدی بنا کند، ابراز کرد: امام (ره) جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نامید و مردم در راهپیمایی‌ها شرکت کردند و نشان دادند که می‌شود رژیم صهیونیستی را شکست داد.

وی، با بیان اینکه روز قدس روح جدید در دنیای اسلام دمیده شد، تصریح کرد: حزب‌الله لبنان و حماس در غزه تجدید حیات کردند و ارتش شکست‌ناپذیر صهیونیست در جنگ 33 روزه مقابل لبنان شکست خورد و آتش‌بس شد و دیگر امروز نمی‌تواند به کشورها حمله کند و اکنون قدرت مسلمانان با رهنمودهای امام راحل کاخ سفید را به لرزه درآورده است.

قربانی، افزود: کارشناسان آگاه دنیا اعلام کرده‌اند نابودی رژیم صهیونیستی به‌زودی صورت می‌گیرد.

وی با تصریح بر اینکه سوریه خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی است، اذعان کرد: سنت الهی بر این استوار است که ظالمان هلاک می‌شوند.

خطیب جمعه رشت رژیم صهیونیستی را ظالم و خودبرتربین خواند و یادآور شد: طبق فرموده مقام معظم رهبری 9 میلیون نفر مردم فلسطین طبق اکثریت پیروز است و استکبار می‌داند اگر دموکراسی برقرار شود دیگر از رژیم صهیونیستی چیزی باقی نمی‌ماند.

وی در ادامه به عید فطر اشاره کرد و متذکر شد: مسلمانان خود را برای عید فطر آماده می‌کنند و زکات فطره به محرومان پرداخت می‌شود.

قربانی، با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی ابراز کرد: این حادثه تاسف‌برانگیز تعداد زیادی از هموطنان ما را بی‌خانمان کرد و عده‌ای فوت کرده و تعداد زیادی هم مجروح شدند.

وی تلاش مردم و دولت در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان را خوب توصیف کرد و افزود: مردم گیلان نیز تاکنون 22 کامیون کمک‌های خود را برای زلزله‌زدگان ارسال کرده‌اند.

خطیب جمعه رشت نشست اعضای کنفرانس اسلامی در مکه را موجب ننگ دنیای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: این اعضا می‌خواستند سوریه را از دنیای اسلام حذف کنند و ایران تنها کشوری بود که اعتراض کرد و رئیس جمهور با شجاعت معترض این موضوع شد.

وی ماه رمضان را ماه بزرگ خواند و یادآور شد: در روزهای باقیمانده از این مبارک از خدا بخواهیم گناهان ما را ببخشد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول