اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم:

حمایت شویم پیشرفت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: یکی از مشکلات هیئت موضوع کمبود حامی مالی است و اگر این مشکل حل شود شاهد توسعه ورزش‌های جانبازان و معلولین خواهیم بود.

حمایت شویم پیشرفت می‌کنیم

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های خود برای دوره جدید ریاست هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین تصریح کرد: این هیئت نیاز جدی به رفع مشکلات مالی دارد زیرا اگر از نظر مالی مشکل نداشته باشیم، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز ورزش‌های جانبازان و معلولین قم را توسعه زیرساخت‌های این رشته ورزشی عنوان و بیان کرد: به واقع ورزش‌ جانبازان و معلولین در قم استعدادها و ورزشکاران توانمند زیادی دارد و ورزشکاران ما موفقیت‌ها و افتخارات زیادی را در سال‌های اخیر کسب کرده‌اند. 

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: وقتی قم این توانایی و قابلیت را دارد که در رقابت‌های لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور این رشته ورزشی بدرخشد و جزو تیم‌های برتر کشور قرار گیرد، قطعا باید از نظر امکانات خود را به سطح مطلوب و استاندارد برساند.

وی ابراز کرد: ورزش‌های جانبازان و معلولین قم سال سختی را پشت سر گذاشت و با حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بار دیگر توانایی‌های خود را نشان داد و اکنون باید تلاش کنیم روند رو به رشد را در ورزش‌ جانبازان و معلولین حفظ کنیم.

پیروزمنش با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای پویایی این رشته ورزشی در دوران ریاست چهار ساله قبل خود ‌عنوان داشت: باید از تمام همکارانم صمیمانه تشکر و قدردانی کنم که با بهره‌گیری از تجربه ارزنده خود زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در سال‌های اخیر بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش‌های جانبازان و معلولین در قم از جمله هیئت‌های با سابقه است تصریح کرد: با این حال ورزش‌های جانبازان و معلولین در چند سال اخیر فعالیت خود همواره پای ثابت ورزش قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بوده است.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: در دوره جدید مسئولیتم در هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تلاش خواهم کرد با حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان قم این رشته را به جایگاه بسیار خوبی در بین هیئت‌های ورزشی موفق قم برسانیم.

محمد پیروزمنش با کسب حداکثر آراء بعد از دو دوره بار دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم منصوب شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول