اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان خبر داد:

پیشرفت 30 درصدی ورزشگاه معلولان و جانبازان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی احداث ورزشگاه معلولان استان اصفهان خبر داد.

پیشرفت 30 درصدی ورزشگاه معلولان و جانبازان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا آقابابا‌گلیان امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نخستین رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی جانبازان و معلولان شهر‌های خواهرخوانده در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار کرد: این رقابت‌ها بین شش کشور، 120 نفر ورزشکاران معلول از کشورهای خواهرخوانده، 180 نفر ورزشکار اصفهانی و 120 مربی بین‌المللی برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در سه سالن به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها بین شش کشور روسیه، عراق، رومانی، مالزی، ترکیه و تیم جمهوری اسلامی ایران بود.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان تصریح کرد: رقابت‌های معلولان و جانبازان شهرهای خواهرخوانده در سه رشته والیبال نشسته در رده آقایان و بانوان، تیراندازی در دو رده آقایان و بانوان و همچنین تنیس روی میز بانوان به مرحله اجرا در آمد.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با هدف توسعه‌ ورزش و ارتقا جایگاه ورزش معلولان در استان برگزار شد، افزود: در مسابقات پارالمپیک اخیر در کشور چین سه تن از مدال‌آوران از استان اصفهان بودند.
آقابابا‌گلیان به حضور بانوان در این جشنواره ورزشی اشاره کرد و بیان کرد: حضور بانوان در این المپیک برای نخستین‌بار بسیار قابل توجه مدیریت استان قرار گرفت.
وی محل برگزاری این جشنواره در مجموعه باغ غدیر و باغ فدک را بسیار مناسب دانست و افزود: میدان امام (ره) به لحاظ بافت تاریخی پاسخگوی نیاز ورزشی نبود.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان ضمن قدر‌دانی از سازمان‌ها و هیئت‌های ورزشی ادامه داد: افراد معلول با کم‌ترین امکانات، بهترین استعدادها را شکوفا می‌کنند.
 
*‌ معلولان 25 مهرماه یک رویداد ورزشی را رقم می‌زنند

وی در ادامه از برنامه‌های روز جهانی پارالمپیک ۲۵ مهرماه خبر داد و گفت: دو سال گذشته  بیش از 2 هزار و 200 نفر از معلولان شهر اصفهان در یک حرکت ورزشی معلولان شهر اصفهان از منزل خارج و در یک رویداد ورزشی شرکت کردند.
آقابابا‌گلیان در ادامه به ساخت مجموعه ورزشی جانبازان اشاره کرد و گفت: تاکنون 30 درصد از احداث ورزشگاه ویژه معلولان پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی همچنین به مناسب‌سازی معابر جانبازان و معلولان پرداخت و بیان داشت: مناسب‌سازی در برخی مناطق شهرداری اصفهان صورت گرفته است.
انتهای پیام؛/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول