اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم اختصاص اعتبار

سالن ورزشی ویژه جانبازان مازندران به نتیجه نرسید

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل گفت: به دلیل عدم اختصاص اعتبار، سالن ورزشی جانبازان مازندران به نتیجه نرسید.

سالن ورزشی ویژه جانبازان مازندران به نتیجه نرسید
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد سیفیان بعدازظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر آمل با اشاره به اینکه ساخت دو سالن ورزشی ویژه جانبازان از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به مازندران بود، گفت: این دو سالن برای شهرهای آمل و تنکابن در نظر گرفته شده بود.
وی با اعلام اینکه 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این دو سالن در نظر گرفته شده بود، گفت: زمین این سالن در آمل آماده شده و عملیات خاک‌برداری و نقشه‌کشی آن نیز صورت گرفته است.
سیفیان در ادامه یادآور شد: به دلیل عدم اختصاص اعتبار این مصوبه ناتمام مانده است.
این مسئول با بیان اینکه براساس مصوبه سفر اول هیئت دولت به مازندران، موزه شهدا در این شهرستان راه‌اندازی شده، ادامه داد: این موزه با همکاری بنیاد شهید و گردشگری راه‌اندازی شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اعلام اینکه براساس مصوبه دیگر سفر اول احیای گلزارهای شهدای این شهرستان در دستور کار قرار گرفته، ابراز داشت: ساماندهی گلزار شهدای امامزاده ابراهیم و طراحی مزار شهدا نیز براساس این مصوبه انجام شده است.
وی با بیان اینکه براساس مصوبه سفر سوم هیئت دولت احیای گلزارهای شهدا تصویب شده است، تصریح کرد: این مصوبه نیز به دلیل عدم اختصاص اعتبار، صورت نگرفت.
سیفیان خاطرنشان کرد: از محل اعتبار بسته فرهنگی سفر هیئت دولت، ۵ میلیون تومان اعتبار به ساماندهی گلزار شهدا اختصاص داده شد که ساماندهی گلزار شهدای امامزاده ابراهیم و روستای عالیکا انجام شد.
این مسئول با اشاره به اجرای طرح ساماندهی گلزارهای شهدای این شهرستان اذعان داشت: این طرح در آمل در حال انجام است.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول