اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزمنش مطرح کرد

درخشش قم در مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین در سال گذشته

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: درخشش جانبازان و معلولین استان قم در مسابقات مختلف ورزشی در سال گذشته نشان داد، این هیئت به حمایتی فراتر از یک هیئت نیاز دارد.

درخشش قم در مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین در سال گذشته

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: موفقیت در کسب عناوین ارزشمند از رشته‌های شنا، بسکتبال با ویلچر، فوتسال کم‌توانان ذهنی و والیبال در سال 90 باز هم ثابت کرد که ورزشکاران جانباز و معلول فعال در این هیئت در رشته‌های مختلف از ظرفیت بسیار خوبی برای موفقیت برخوردارند اما به حمایت بیشتر نیازمند هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ورزشکاران مورد پوشش این هیئت در رشته‌های مختلفی اعم از بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی با کمان، تنیس با ویلچر و شنا به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: ورزشکاران بسیار خوبی داریم که در عرصه مسابقات جهانی، آسیایی، بین‌المللی و کشوری عناوین ارزشمند و پرافتخاری برای ورزش استان قم کسب کرده‌اند که این مهم در سال‌های اخیر نمود بسیاری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم تیم والیبال نشسته هیئت در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

پیروزمنش ابراز داشت: این در حالی است که ورزشکاران جانباز و معلول در رشته بسکتبال در قالب تیم ایثار مقام پنجم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را در نخستین تجربه حضور خود در این دوره از رقابت‌ها به دست آوردند.

پیروزمنش ادامه داد: همچنین تیم شنا بانوان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور در بین سه تیم برتر کشور قرار گرفت و در رشته فوتسال کم‌توانان ذهنی نیز مهدی مولا یاری با تیم ملی قهرمان جهان شد.

وی عنوان کرد: کسب مدال از مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی جوانان آسیا، کسب عناوین درخشان در مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های شنا و وزنه‌برداری و بسیاری مقام‌های دیگر از جمله افتخارات ورزشکاران جانباز و معلول استان قم در این سال‌ها به شمار می‌رود. 

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اظهار داشت: تاکنون میزبانی رقابت‌های مهمی در سطح مسابقات قهرمانی کشور را بر عهده داشتیم که این مهم با توجه به اعتماد فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان نصیب هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم شد.

وی یادآور شد: با توجه به امکانات بسیار خوبی که در قم برای ورزش‌های جانبازان و معلولان فراهم شده است، به مناسبت‌های مختلف در طول سال در کنار انجام و برپایی برنامه‌های متنوع ورزشی، تلاش می‌کنیم در عرصه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی نیز کوشا باشیم که این مهم در چارچوب برنامه‌هایی که از ابتدای سال در تقویم فعالیت‌های هیئت گنجانده می‌شود، به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول