اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی:

مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان در ارومیه ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: یک واحد مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان و خانواده شهدا در ارومیه ساخته می‌شود.

مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان در ارومیه ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، علی درویشی در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: این مجتمع در خیابان البرز ارومیه و در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و زیربنای 13 هزار مترمربع ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع هم‌اکنون فقط 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: عملیات اجرایی آن از سال 1389 شروع شده است و اعتبار کلانی برای احداث آن هزینه شده که فقط 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد بنابراین امیدواریم عملیات احداث با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه برای احداث این مجتمع 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، گفت: امسال برای تسریع در عملیات اجرایی این طرح، 72 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که امید است با تخصیص اعتبارات مذکور روند ساخت و ساز با جدیت بیشتری دنبال شود.

درویشی با بیان اینکه مجتمع مذکور دارای امکاناتی از قبیل آمفی‌تئاتر، بخش توانبخشی، هیدروتراپی،استخر، جکوزی و امکانات دیگر است، افزود: جانبازان و والدین شهدا که نیاز به خدمات توانبخشی دارند برای درمان به سایر استان‌ها مراجعه می‌کنند.

وی گفت: با اتمام عملیات احداث این پروژه از سال 1392 جانبازان و والدین شهدا از خدمات مجتمع بهره‌مند خواهد شد.

معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای گرامیداشت مقام جانبازان و ایثارگران تلاش می‌شود، اظهار داشت: این قشر از جامعه از هدیه کردن جان خود برای حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی به دل خود باکی راه ندادند پس باید برای خدمت به آنها بیش از بیش تلاش شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول