اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان:

بودجه‌های اندک جوابگوی ورزش جانبازان انیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازات و معلولان استان اصفهان گفت: برای پیشبرد اهداف ورزشی هیئت با این بودجه‌های ناکافی مشکلات زیادی پیش‌رو داریم.

بودجه‌های اندک جوابگوی ورزش جانبازان انیست
محمدرضا آقا باباگلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی فراوان برای اعزام بانوان به جشنواره مشهد از یازده رشته ‌ورزشی که برای فرستادن ورزشکاران آنها اعلام آمادگی کرده بودیم، در حال حاضر تنها توان فرستادن ورزشکاران پنج رشته ورزشی را داریم.
وی با بیان اینکه اعزام بانوان هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان در تاریخ 28 مهرماه صورت گرفته و حدود دو هفته به درازا می‌کشد، تصریح کرد: البته در دقایق آخر تعداد تیم‌های فرستاده شده به طور دقیق مشخص می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان در مورد تفاهم‌نامه منعقده این هیئت با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تا این لحظه پولی به حساب هیئت ریخته نشده، ولی قرار بود امروز مبلغ 30 میلیون ریال به حساب هیئت جانبازان و معلولان ریخته شود.
وی با اشاره به اینکه مبلغ 100 میلیون ریال به حساب یکی دیگر از رده‌های هیئت جانبازان و معلولان ریخته شود، تاکید کرد: با مجوز لازم از اداره ورزش و جوانان، با برداشت این 10 میلیون تومان قادر هستیم ورزشکاران پنج رشته ورزشی خود را به جشنواره بانوان مشهد اعزام کنیم.
باباگلیان در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: تامین هزینه‌های هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان بر عهده باشگاه‌هایی مانند، ذوب‌آهن، فولاد ‌ماهان، نقت پایتخت، باشگاه گیتی‌پسند و مخابرات است که هر کدام، یکی از رشته‌های ورزشی هیئت را زیر پوشش خود برده‌اند.
وی با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان با شهرداری اصفهان تعامل بسیار خوبی دارد، تاکید کرد: شهرداری قول‌های مساعدی را برای مناسب سازی فضاهای ورزش ویژه معلولان داده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول