اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزان‌چیان در گفت‌و‌گو با فارس:

ورزش‌ جانبازان و معلولان رشد چشمگیری داشته است

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مرحله سوم لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر کشور گفت: در چند سال اخیر ورزش‌های جانبازان و معلولان رشد چشمگیری داشته است.

ورزش‌ جانبازان و معلولان رشد چشمگیری داشته است
محمد گزان‌چیان در حاشیه برگزاری رقابت‌های مرحله سوم لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر معلولان و جانبازان باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل اظهار داشت: در چند سال اخیر ورزش‌های جانبازان و معلولان رشد چشمگیری داشته است و همچنان این رشد در همه رشته‌ها در حال پیشرفت است.
وی با اشاره به میزبانی مطلوب آمل در مرحله سوم این دوره از رقابت‌ها افزود: در این دوره چهار تیم شرکت مواد غذایی لوبون آمل، ایثار اردبیل، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد و فیروز قزوین حضور دارند که میزبانی به صورت دوره‌ای بین تیم‌ها تقسیم شده است.
گزان‌چیان ادامه داد: در مرحله نخست مشهد مقدس میزبان این دوره از رقابت‌ها بوده و بعد آن نیز استان اردبیل دومین میزبانی را برعهده گرفت.
وی با اعلام اینکه  این دوره از رقابت‌ها به مدت دو روز در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد، بیان داشت: سه هفته آینده نیز تیم فیروز در استان قزوین از دیگر تیم‌ها میزبانی می‌کند تا به هر تیم یک بار میزبانی رسیده باشد.
مسئول برگزاری مرحله سوم لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر معلولان و جانبازان باشگاه‌های کشور در بررسی وضعیت تیم‌ها تا مرحله سوم این مسابقات گفت: تاکنون وضعیت تیم مشهد بهتر از دیگر رقبا بوده و تیم‌های فیروز قزوین، لوبون استان مازندران و ایثار اردبیل در مکان‌های بعدی جای دارند.
وی با اشاره به اینکه دو تیم برتر این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و در پایان از دسته یک نیز دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند، خاطرنشان کرد: هشت تیم برتر کشور با هم در دو گروه رقابت دارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول