اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شعار نیل تا فراتت چه شد ای شیطان؟

مردم رودهن، بومهن و آبعلی امروز سنگ‏تمام گذاشتند

خبرگزاری فارس: مردم رودهن، بومهن و آبعلی امروز همزمان با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس سنگ ‏تمام گذاشتند و حتی کودکان نیز در این مناطق راهپیمایی کردند.

مردم رودهن، بومهن و آبعلی امروز سنگ‏تمام گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، دقایقی پیش شعار "مرگ بر اسرائیل" در شهرها و روستاهای مختلف رودهن، بومهن و آبعلی طنین‏انداز شد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش‏های رودهن، بومهن، آبعلی و توابع آن آغاز شده و هم‏اکنون شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در این شهرها طنین‏انداز است.

راهپیمایی روز جهانی استکبارستیزی و گرامیداشت قدس شریف در آبعلی از مزار شهدای این شهر تا بانک ملی ادامه دارد.

این راهپیمایی باشکوه هم‏اینک با فریادهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر اسرائیل"، "الله اکبر، الله اکبر، خامنه‏ای رهبر"، "روز قدس محور اتحاد مسلمین است"، "خامنه‏ای رهبر مسلمین است"  و ... توسط مردم در حال برگزاری است.

مراسم راهپیمایی در رودهن نیز هم‏اکنون در مسیر مسجد علی بن ابی طالب (ع) تا میدان سپاه پاسداران در حال برگزاری بوده و حضور مردم در این مراسم ستودنی و دیدنی است.

در بومهن نیز مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم فلسطین نشان می‏دهند و این راهپیمایی در مسیر مسجد صاحب‏الزمان(عج) تا مسجد اهل بیت (ع) ادامه می‏یابد.

همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی مردم ایران اسلامی در تمام شهرستان‏ها، شهرها و شمار زیادی از روستاها با حضور پرشور آحاد ملت انجام شد.

مردم روزه‏دار شرق استان تهران نیز به ویژه مردم دماوند، فیروزکوه و رودهن با حضور در خیابان‏ها و سر دادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیسم" حمایت خود را از مردم بی‏گناه فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایی امسال مردم شرق استان تهران پرشورتر از گذشته بود و مردم همیشه در صحنه با این حضور گسترده با آرمان‏های رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول