اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور:

خروش مردم چهارمحال و بختیاری علیه غاصبان قدس آغاز شد

خبرگزاری فارس: در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری مردم روزه‌دار و مومن این استان به خیابان‌ها آمده و تظاهرات گسترده خود را علیه سردمداران ظلم و ستم در دنیا آغاز کردند.

خروش مردم چهارمحال و بختیاری علیه غاصبان قدس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حرکت ضد استکبار جهانی مردم استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های هفت‌گانه این استان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز شد.

در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری مردم مومن حرکت و تظاهرات خود را از چهارراه بازار به سمت میدان فردوسی، میدان بوعلی‌سینا، چهارراه بوعلی‌ سینا، بلوار طالقانی و مصلای امام خمینی این شهر آغاز کرده‌اند.

مردم روزه‌دار و مومن شهرکرد با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر سه کشور صهیونیسم آمریکا، اسرائیل و انگلیس تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

در این راهپیمایی مردم شریف و روزه‌دار شهرکردی با حضور در صحنه‌های راهپیمایی و سر دادن شعار حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و سوریه نشان دادند، و به آمریکا و کشورهای غربی ثابت کردند که مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی برای همیشه پیرو خط رهبری و فرمایشات امام راحل هستند.

مردم غیور و شجاع شهرکردی با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست با سر دادن شعارهای هماهنگ مسیر چهارراه بازار به سمت مصلای بزرگ این شهر را طی می‌کنند.

جمع زیادی از زنان و مردم این استان با در دست داشتن پلاکاردهایی نظیر صهیونیسم رفتنی است، پیروزی اذعان مردم فلسطین است، قدس روز پیروزی اسلام است و قدس روز وحدت ایران است، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سوریه ‌پرداختند.

حضور گسترده جوانان چهارمحال و بختیاری در این راهپیمایی و سر دادن شعار بر علیه سردمداران استکبار جهانی در دنیا از ویژگی‌های جالب توجه راهپیمایی روز قدس سال جاری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول