اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی یک حضور حماسی

مردم مرزنشین آستارا فریاد رهایی قدس سردادند

خبرگزاری فارس: مردم مرزنشین و عاشقان ولایت آستارا با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس آزادی بیت‌المقدس را فریاد زدند.

مردم مرزنشین آستارا فریاد رهایی قدس سردادند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مردم مومن و عاشق ولایت این شهرستان همزمان با دیگر هموطنان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و فریادهای رسای خود علیه استکبار و رژیم غاصب صهیونیسم نشان دادند که آزادی قبله دوم نه تنها بزرگ‌ترین دغدغه مسلمانان است بلکه مردم مسلمان ایران همواره مدافع مظلومان و مستضعفان هستند.

اقشار مختلف مردم آستارا به مناسبت روز جهانی قدس همپای ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشتند و انزجار خود را از سران استکبار اعلام کردند.

در راهپیمایی روز قدس مسئولان، روحانیون، کارگران، دانشجویان، دانش‌آموزان، بازاریان، کشاورزان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی حضور چشمگیر داشتند.

حضور پرشور و چشمگیر مردم مومن آستارا در روز جهانی قدس پاسخ مثبتی به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و تجدید بیعت دوباره با رهبر فرزانه انقلاب بود.

شخصیت‌های سیاسی در این مراسم به دور از گرایش‌های سیاسی در کنار یکدیگر ندای آزادی قدس را فریاد زدند و با مشت‌های گره کرده خود با شعار مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از سران استکبار نشان دادند.

حضور تمام اقشار مختلف مردم فارغ از گرایش‌های دینی و سیاسی در کنار یکدیگر تجدید پیمان دوباره برادری و اخوت بین مسلمانان را به نمایش گذاشتند تا به دشمنان نظام و انقلاب نشان دهند که با عزت و افتخار در کنار دیگر هموطنان مسلمان خود با تمام توان خود در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره آماده هستند.

در این راهپیمایی حضور ورزشکاران با لباس‌های ورزشی چشمگیر بود که با صدای رسای خود مظلومیت مسلمانان فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و خواستار آزادی فلسطین شدند.

به گزارش فارس، پس از پایان راهپیمایی روز جهانی قدس مردم مومن و انقلابی آستارا نماز دشمن‌شکن جمعه را به پا می‌دارند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول