اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

فارس یکپارچه قدس را فریاد زد

خبرگزاری فارس: مردم ولایت‌مدار استان فارس امروز یکپارچه با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر اندام دشمن رو به زوال لرزه‌ای جانانه انداختند.

فارس یکپارچه قدس را فریاد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مردم خداجوی استان فارس از ساعاتی پیش از زمان اعلام شده شروع راهپیمایی صبح امروز، در مکان‌های مشخص شده گرد آمدند و دیگر بار فریاد مظلومانه مردم فلسطین را با اعلام همراهی و همگامی، جانانه و مقتدرانه سر دادند.

در شیراز ولایت‌مداران دریادل گردهمایی خود را از میدان امام حسین (ع) آغاز کردند و ساعاتی پیش از شروع با سر دادن شعارهایی در حمایت از قدس شریف، نشان دادند که از تهدیدهای صهیونیست خوار و ذلیل، نه تنها هراسی ندارند بلکه منتظرند تا با کوچک‌ترین اشاره رهبر و مقتدای خود این منشأ‌ فساد بر روی زمین پاک خدا را در کوتاه‌ترین زمان محو کنند و به نابودی برسانند.

راهپیمایی در ساعت 10:30 صبح امروز از میدان امام حسین (ع) آغاز شد و راهپیمایان روزه‌دار در عین حال شدت گرما این میدان را به سمت چهارراه حسینیه 15 خرداد، چهارراه خیرات، چهارراه مشیر، چهار راه پیروزی، بولوار آیت‌الله شهید دستغیب و در نهایت مصلی نماز جمعه شیراز پیمودند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

در این راهپیمایی شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی و انتظامی و اجرایی این شهرستان حضور داشتند و همراه و همگام با اقشار مختلف مردم شعارهای ضد صهیونیستی سر دادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ این حماسه بزرگ قرائت شد که در آن با اعلام آمادگی کامل در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، راهپیمایان نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را خواستار شدند.

در دیگر شهرستان‌های فارس نیز نظیر همین راهپیمایی باشکوه برگزار شد و روزه‌داران مومن و خداجوی، با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آزادی قدس شریف را مقتدرانه فریاد زدند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول