اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 2

همه آمدند تا قدس استوار بماند

خبرگزاری فارس: برای سربلندی قدس شریف، مردم و مسئولان شهرستان نکا یکصدا فریاد آزادی سر دادند.

همه آمدند تا قدس استوار بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، روز قدس نماد اقتدار ملی و وحدت مسلمینی است که برای برقراری عدالت و عدل و داد، از همه زندگی خود گذشتند تا آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا باقی بماند و از آن حراست شود و امروز همه همه آمدند تا قدس عزیز، سربلند و استوار باقی بماند.

روز قدس نماد اتحاد ملت‌های مسلمانی است که با دستانی تهی و اتحادی همه‌جانبه به دنبال بیرون راندن اجنبی و از خاک و سرزمین مسلمین هستند و باید این اقتدار همه‌جانبه در همه شرایط و بلاد مسلمین حفظ شود.

جمعی از مسئولان و مردم نکا، روز قدس را نماد اقتدار ملی و وحدت مسلمین اعلام کردند و بر وحدت همه‌جانبه مسلمین در این رابطه و مقابله با استکبار تاکید کردند.

امام جمعه موقت شهرستان نکا در حاشیه راهپیمایی امروز روز قدس در شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: روز قدس به عنوان سرآغاز بیداری کشورهای مسلمان همچون مصر، لیبی، الجزایر و یمن است بنابراین شرکت در راهپیمایی امروز روز قدس را وظیفه خود دانستیم و آمدیم.

حجت‌الاسلام محمد صادق محمدی لایینی اظهار داشت:  روز قدس سرآغاز بیداری کشورهای مسلمان است و باید این اجماع و همبستگی با هدف سرنگونی استکبار مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: اجتماع مسلمانان باید یدالله باشد و در آن از اختلاف و تفرقه پرهیز شود.

فرماندار نکا نیز در این رابطه اظهار داشت: اکنون ظلم و ستم فراوانی در اقصی نقاط بلاد مسلمین بر مسلمانان می‌شود و این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند دلگرمی برای این مردم آزاده باشد.

رضا آزادی کناری ادامه داد: اکنون جهان امروزی دارای دو نگاه و جبهه استکباری و ضد استکباری است و در مجموع این دو جبهه نقطه عطفی برای تلاش بیشتر مسلمین و آزادی‌خواهان جهان برای رهایی قدس عزیز و مردم ستمدیده فلسطین و اقصی نقاط دنیاست.

وی بیان داشت: وحدت و همدلی مسلمانان مهم‌ترین عامل در همبستگی همه‌جانبه است که نباید به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه نکا نیز در این رابطه به فارس گفت: نیاز امروز جامعه ما پاسداری از اسلام و حریم ولایت است و این مسئله باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدحسن احسانپور، همبستگی مسلمانان و وحدت امت اسلامی را لازمه تقویت انتفاضه مردم فلسطین و پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها دانست.

وی روز قدس را یادگار امام راحل دانست و افزود: اکنون جهان اسلام رو به سوی بیداری اسلامی آورده است و امروز باید به شکرانه بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان این راهپیمایی باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود و باید شکرگزار فراگیر شدن اسلام در جهان باشیم.

محمدباقر ایمانی یکی از دانشجویان نکایی نیز در این رابطه به خبرنگار فارس در نکا گفت: امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس، آمادگی همه‌جانبه خود را در دفاع از اسلام و شریعت به جهانیان ثابت می کنیم.

وی ادامه داد: امروز روز امید مستضعفان جهان است که در مشت‌های گره خورده و با صدای رسا و بلند مرگ بر اسراییل فریاد می‌شود.

رقیه اندراتی، یکی از بانوان خانه‌دار نیز در این رابطه معتقد است هر کس به اندازه خود باید در این راهپیمایی و حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین نقش داشته باشد و امروز ما باید با صدای بلند فریاد مرگ بر اسراییل را سر دهیم تا متجاوزان دست از این حماقت بردارند.

وی گفت: حمایت از مسلمانان بی‌دفاع جهان از جمله وظایف مهم ماست و ما امروز بدون مرزبندی و با هدف دفاع از اسلام و مسلمین در این راهپیمایی شرکت می‌کنیم تا بگوییم ایران اسلامی و ملت ما همواره حامی بزرگ مردم فلسطین و همه مظلومان جهان است.

=========================

گزارش از مریم نظری

انتهای پیام/ی10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول