اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در راهپیمایی

مردم استان مرکزی حماسه‌ای دیگر رقم زدند

خبرگزاری فارس: همزمان با روز جهانی قدس شهرهای مختلف استان مرکزی شاهد ابراز انزجار مردم در محکومیت اشغال فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس بود.

مردم استان مرکزی حماسه‌ای دیگر رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک دقایقی پیش مردم شهرهای مختلف استان مرکزی با حضور در مسیرهای از پیش اعلام شده فریاد مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

* مردم محلات نفرت خود را از صهیونیسم فریاد زدند

بر اساس این گزارش قشرهای مختلف مردم شهرستان محلات از ساعات اولیه راهپیمایی با حضور در خیابان‌های این شهر با گام‌هایی استوار و مشت‌هایی گره‌ کرده فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را سر دادند و خواستار پایان اشغال قدس شریف از رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

هزاران نفر از مردم این شهرستان با حضور در خیابان‌‌ها پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان در شهرهای نیمور نیز پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و نفرت و انزجار خود را از این رژیم اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با طی مسیرهای انتخاب شده برای راهپیمایی همراه با سر دادن شعار و حمل پلاکارد به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.

مردم روزه‌دار محلات با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

* طنین شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در دلیجان

راهپیمایی روز قدس همچنین با حضور گسترده و یکپارچه مردم روزه‌دار دلیجان در این شهرستان برگزار شد.

جمع کثیری از مردم روزه‌دار این شهرستان با حضور در مسیرهای راهپیمایی با سر دادن ندای «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

در این راهپیمایی که فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان شهرستان در ردیف اول صف تظاهرکنندگان حضور داشتند، مردم بار دیگر حمایت‌های خود را از ملت مظلوم فلسطین و سوریه اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

* خمینی‌ها با قدس پیمان بستند

مردم شهر خمین نیز همزمان با دیگر مسلمانان و ملت‌های آزاده در یک راهپیمایی باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با مردم فلسطین ابراز همدردی کردند.

روزه‌داران خمینی در تجمعی بزرگ روز قدس را گرامی داشتند و  حمایت‌های خود را از مقاومت‌های مردم فلسطین و سوریه اعلام کردند.

مسلمانان این شهر با سر دادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل در تظاهراتی با شکوه روز جهانی قدس را گرامی داشته و با ملت مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند.

همچنین راهپیمایان در این مراسم پرچم رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا را نیز به آتش کشیدند.

*شازند نیز امروز شاهد فریاد مرگ بر اسرائیل بود

هزاران نفر از مردم شازند در تجمعی با شکوه روز قدس را گرامی داشتند.

قشرهای مختلف مردم شازند اعم از زن و مرد و پیر و جوان هم صدا با دیگر مسلمانان در روز جهانی قدس به ندای حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب لبیک گفته و با شعارهای مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

در این مراسم شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با طی مسیرهای از پیش تعیین شده نفرت خود را از جنایت‌های صهیونیسم اعلام کرده و خواستار آزادی هر چه سریع‌تر قدس شریف شدند.

* خروش مردم آشتیان حماسه‌ای دیگر خلق کرد

روزه‌داران شهرستان آشتیان امروز همگام و هم دوش با دیگر مؤمنان روزه‌دار با حضور در خیابان‌های این شهر حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

مردم آشتیان با تجمع در میدان آزادی این شهر روز جهانی قدس را  گرامی داشته و حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام کردند.

در این راهپیمایی مسئولان هم صدا با مردم روزه‌دار شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر دادند و بار دیگر با رهبر انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

مردم مؤمن و همیشه در صحنه آشتیان با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت قاطع خود را از ملت مسلمان فلسطین و سوریه اعلام و از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز انزجار کردند.

گزارش ارسالی خبرگزاری فارس حاکی از حضور پر شور مردم شهرهای کمیجان، ساوه، زرندیه، خنداب و دیگر شهرهای استان در راهپیمایی پر شکوه قدس است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول