اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین:

رژیم صهیونیستی در محاصره کشورهای اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در محاصره کشورهای اسلامی است.

رژیم صهیونیستی در محاصره کشورهای اسلامی است

عباس کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از زمانی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامیده شده تا به امروز حرکت و تحولاتی که در این عرصه به وقوع پیوسته اعجازگونه است.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، بیداری‌های منطقه و هوشیاری ملت‌ها و توده‌های مردم، امروز در شرایطی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم که با قاطعیت می‌توانیم بگوییم رژیم جعلی صهیونیستی در محاصره و گروگان کشورهای بیدار شده و ملت‌های مسلمان منطقه قرار گرفته و به پایان خود نزدیک شده است.

این مسئول ادامه داد: از یک سو مقاومت حزب الله لبنان، از سویی دیگر حماس و همچنین خط مقاومت اسلامی یعنی سوریه عزیز استکبار جهانی را در محاصره قرار داده‌اند.

کاظمی ضمن تأکید بر اینکه روند اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به برکت روز جهانی قدس روند فروپاشی رژیم صهیونیستی هر سال سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین بیان کرد: به زودی قدس به آغوش اسلام بازخواهد گشت و زمان برافراشته شدن پرچم اسلام در مسجد‌الاقصی بسیار نزدیک است.

کاظمی یادآور شد: شرایط بیداری اسلامی که در خاورمیانه، شمال آفریقا و سراسر عالم رخ داده است، شرایط درخشان قدس را نوید می‌دهد.

وی ضمن تأکید بر دشمنی‌ها و فتنه انگیزی‌های استکبار جهانی برای برخورد با خط مقاومت در کشور سوریه افزود: استکبار جهانی در حال حاضر تکیه‌گاه اصلی خود را در مصر از دست داده و به همین منظور به دنبال ایجاد راه تنفسی برای رژیم صهیونیستی است.

کاظمی روز قدس را فرصت مناسبی برای تمام مسلمانان و مردم جهان دانست تا مثل همیشه با شرکت در راهپیمایی این روز انزجار خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین اضافه کرد: روز جهانی قدس فرصتی برای مردم شریف استان قزوین است تا مثل همیشه باشکوه ویژه در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

کاظمی تشریح کرد: هر زمان که دشمن به صورت علنی با مردم وارد مناظره و درگیری شده مردم با جدیت در مقابل دشمن ایستادگی کرده‌اند، در روز قدس امسال نیز چنین خواهد بود.

این مسئول ترور دانشمندان هسته‌ای ایرانی که بر همگان ثابت شده که با حمایت کامل رژیم صهیونیستی شکل گرفته است را نمونه بارز دشمنی بر علیه مردم شریف ایران اسلامی دانست.

کاظمی اظهار کرد: اقدامات تروریستی که آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی رقم زده‌اند انزجار عمومی و رویارویی نهایی و پایانی را در متن ملت‌ها ایجاد کرده است.

وی به تشریح برنامه‌های روز قدس امسال پرداخت و تصریح کرد: از ساعت 11 صبح فردا راهپیمایی در قزوین آغاز می‌شود و مردم از مسیرهای سه‌گانه چهار راه ولیعصر به سمت مسجد النبی، از میدان میرعماد به سمت مسجد النبی و همچنین چهار راه شهدا به سمت مسجد النبی حرکت می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین ادامه داد: ان‌شاءالله مردم با حضور خود راهپیمایی باشکوهی را رقم بزنند.

وی بیان داشت: تمام مسئولان نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای شور و نشاط این مراسم انجام داده‌اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین، کانون پرورش فکری کودکان و کانون‌های فرهنگی مساجد ایستگاه‌هایی را در مسیر راهپیمایی دایر خواهند کرد.

گفتنی است، بر‌اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پوسترهای متحدالشکلی برای نخستین‌بار در سطح استان قزوین توزیع شده است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول