اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشتستان:

نام ننگ رژیم صهیونیستی در جغرافیای خاورمیانه اسلامی محو می‌شود

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشتستان طی بیانیه‌ای گفت: نام ننگ رژیم صهیونیستی در جغرافیای خاورمیانه اسلامی برای همیشه محو می‌شود.

نام ننگ رژیم صهیونیستی در جغرافیای خاورمیانه اسلامی محو می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان در بیانیه سپاه دشتستان که بعد از ظهر امروز به مناسبت روز جهانی قدس صادر شده می‌خوانیم: حال که دنیا به فرموده مقتدایمان در آستانه پیچ تاریخی قرار گرفته و سمت و سوی تفکر و حرکت عمومی ملّت‌ها به دنبال مسیرهای تعیین شده‌ای است که اسلام عزیز ترسیم کرده و در کلام نائب‌الامام (عج) حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای به عنوان بیداری اسلامی تشبیه شده است، انتظار می‌رود تا دنیای اسلام به صورت یکپارچه تابلوی زیبا و نقش‌های برجسته اثرات اسلام‌پذیری ملّت‌ها را در زندگی دنیا و آخرت به تمام عالم نشان دهند و اعلام کنند که تفکّر مستکبرین که همان غارت و چپاول سرمایه‌های مردم است، نمی‌تواند به عنوان الگویی برای سعادت بشریّت مطرح باشد.

در بیانیه سپاه دشتستان تصریح شده است: برای برجسته کردن این تابلو باید اوّل نقش مخرّب تفکر صهیونیزم غاصب و پَست بین‌الملل را برای عموم انسان‌ها روشن کنیم و این نقش مهم و برجسته را می‌توان شایسته ملّتی دانست که با درس‌گیری از مقتدای پیر خود یعنی امام خمینی (ره) توانست تفکر دینی و عدالت محوری را به تمام عالم صادر کند تا جایی که در غرب و در مرکز خلافت مستکبرین ندای عدالت‌خواهی در جنبش وال‌استریت به راه می‌افتد.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: اکنون شایسته است با الهام‌گیری از رهنمودهای پیر خمین و تدابیر مدّبرانه ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای با یک حرکت جهشی و انقلابی همزمان با سراسر عالم اسلام ندای مرگ بر اسرائیل را سر داده تا این جرثومه فساد و تباهی از ممالک اسلامی و سرزمین‌های وحی برچیده شود و نام ننگ آن در جغرافیای خاورمیانه اسلامی برای همیشه محو شود.

در بیانیه سپاه خاطر نشان شده است: با امید پیروزی جهان اسلام و نابودی کفر جهانی با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به ندای مقتدای خود لبیک گفته و زمینه را برای ظهور حضرت حجةابن‌الحسن (عج) فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول