اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

تب نفرت از رژیم صهیونیستی بالا گرفته / همه خود را برای خلق حماسه بزرگ آماده کنند

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای گفت: تب نفرت از رژیم صهیونیستی بالا گرفته و همه باید خود را برای خلق یک حماسه بزرگ آماده ‌کنند تا هیمنه دروغین نظام استبدادی را بشکنند.

تب نفرت از رژیم صهیونیستی بالا گرفته / همه خود را برای خلق حماسه بزرگ آماده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که ظهر امروز انتشار یافت با اشاره به شیطنت نظام استبدادی به ویژه آمریکا و نوکر بی‌جیره و مواجیب او در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: در آستانه روز قدس تب نفرت از رژیم صهیونیستی بالا گرفته و همه خود را برای خلق یک حماسه بزرگ آماده می‌کنند تا هیمنه دروغین نظام استبدادی را بشکنند.

در این بیانیه آمده است: دوران حاکمیت سیاه و تلخ استبدادی و استکباری به سر آمده و امت‌های اسلامی با توسل به عنصر وحدت سعی دارند با خشم و غضب آمریکا و رژیم صهیونیستی را از حیطه حاکمیتی خود اخراج کنند که این بزرگ‌ترین افتخار برای جامعه بشری در به استیلا کشیدن نظام‌های استبدادی است.

در این بیانیه تصریح شده است: کاخ سفید و تمام همدستان اروپایی و منطقه‌ای آنها چند روزی است تبلیغات رسانه‌ای خود را علیه امت اسلامی با تزویر و ریا آغاز کرده‌اند که اوج آن را در سوریه و دخالت رژیم آل صعود در بحرین می‌بینیم که شایسته است امت اسلامی با درک شرایط و به دور از هرگونه توجه به حرکت نظام‌های کفر اقدام جانبدارانه خود را از امت‌های اسلامی نشان دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه همچنین به مسیری‌های راهپیمایی در مرکز استان اشاره شده و آمده است: امت حزب‌اللهی و روزه‌دار اردبیل جمعه این هفته از ساعت 10 صبح در خیابان‌ها و مسیر‌های تعیین شده با شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» و تاکید بر آزادی قدس به صحنه آمده و بار دیگر فریاد بر‌می‌آوردند که جگرگوشه اسلام باید آزاد شود.

در این بیانیه مسیر‌های راهپیمایی در اردبیل برای برادران ایستگاه سرعین، میدان شریعتی، چهارراه امام خمینی و میدان مصلی تعیین شده و حرکت خواهران نیز از میدان شریعتی اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در آستانه روز قدس نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز با صدور اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های مختلف ضمن گرامیداشت جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس یوم تجلی اراده امت اسلامی در برابر احزاب شیاطین از مردم وفادار، مومن و روزه‌دار اردبیل خواستند در این راهپیمایی حضور مقتدرانه داشته و زمینه شیطنت‌های نافرجام استکبار جهانی را بگیرند.

در این بیانیه‌ها همچنین به حساسیت اوضاع منطقه به ویژه تلاش آمریکا و صهیونیسم با هدف خارج شدن از بحران و فشارهای منطقه‌ای را یادآور شده و اعلام کردند که جهاد در برابر رژیم صهیونیستی و از بین بردن آثار صهیونیسم از منطقه خاورمیانه یک تکلیف و واجب شرعی است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول