اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان:

شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی در جوامع بین‌المللی و اسلامی آغاز شده است.

شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

حجت‌الاسلام محمد حسین بلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل غاصب بین جوامع اسلامی آغاز شده و شاهد نابودی است.

وی با اشاره به شرایط سال‌های گذشته گفت: رژیم صهیونیستی از نظر قوای مسلح نیز در افول فراوان است به حدی که در 10 سال گذشته 33 روز مقابل حزب‌الله و تنها 22 روز مقابل غزه توانست مقاومت کند و در شرایط کنونی قوای رژیم صهیونیستی به یک هفته مقاومت نیز نمی‌رسد.

بلک با اشاره به اینکه باید شرایط کنونی منطقه را برای مردم تشریح کرد، افزود: ملت ایران مانند همیشه با بصیرتی مثال‌زدنی در این راهپیمایی حضور می‌‌یابند و دشمنان اسلام را مأیوس می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امسال در حالی روز قدس فرا می‌رسد که مبارزان مسلمان سوریه برای دفاع از خاک این کشور و ماندن در صف اول مقاومت علیه استکبار و اسرائیل غاصب در جنگی تمام عیار به مصاف تروریست‌های حامی غرب و برخی کشورهای خود فروخته عربی رفته‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به شرایط کنونی منطقه تأکید کرد: در شرایط کنونی مردم مسلمان سوریه و بحرین در بدترین شرایط زندگی هستند.

وی افزود: حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) باعث می‌شود کشور سوریه در حمایت از محور مقاومت انگیزه‌ای دو چندان پیدا کند.

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان عنوان کرد: روز جهانی  قدس یکی از یادگارهای مهم و ارزشمند امام راحل بوده که پس از گذشت سه دهه همه سال شکوفا تر از سال‌های گذشته اجرا می‌شود و هر ساله در نقاط بیشتری در جهان به آن پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس که با دستور حضرت امام راحل بنا شده با پیامی  که به همراه دارد توانسته تمامی ملت‌های آزادیخواه و مبارز را به صحنه بکشد تا با مردم مظلوم فلسطین همنوا شوند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول