اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

ایران بزرگ‌ترین تهدید برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی است.

ایران بزرگ‌ترین تهدید برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس روز تذکر اسلام به تمام مدعیان سلطه‌جوی جهان است و فلسطین دفتر ایام سال را به امید رسیدن به این جمعه شکوفا، ورق زده است و تمام مسلمانان باید در این شرایط به صحنه بیایند تا صف‌های معترضان به ظلم پررنگ‌تر شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه ادامه داد: ابتکار امام در 24 سال قبل اقدام موثری در حمایت از فلسطین بود و در این راستا هم‌بستگی مسلمانان در روز قدس رژیم صهیونیستی را نگران کرده است.

شریعتی‌تبار اظهار داشت: اسرائیل غاصب بسیاری از یاران خود را در منطقه از دست داده و استمرار بیداری اسلامی مایه امید است و ضرورت دارد مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس هم‌بستگی و حمایت بیشتری از مردم مظلوم فلسطین داشته باشند چرا که چشم دنیای امروز به مقام معظم رهبری و مردم ایران است و به قطع مردم ایران اسلامی امسال و با حضور حداکثری خود پیوند ناگسستنی خود را با خون شهدا، جانبازان و آزادگان و ولایت نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: آخرین جمعه از ماه رمضان این یادگار حضرت امام خمینی (ره) روز پاسخ به انتظارهاست، مردم فلسطین، همسایگان مظلومیت در بی‌سر و سامانی به اعتراض یاران خود به این روز دل بسته‌اند.

شریعتی گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیسم اعلام می کنند و هر چه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیشتر باشد سبب امید در دل مسلمان می‌شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه خاطرنشان کرد: اندیشه‌های امام راحل در انقلاب اسلامی سبب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شد و دیکتاتورها یکی پس از دیگری سقوط کردند و اکنون مردم به دنبال مطالبات خودشان هستند.

شریعتی‌تبار گفت: خاورمیانه برای آمریکا و متحدانش مهم است و کشورهای خودفروخته که در این منطقه با آمریکا هستند، هیچ تعهدی نسبت به مسلمانان ندارند.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین تهدید برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و با شعار نه شرقی نه غربی به رهبری حضرت امام (ره) معادلات سیاسی جهان را برهم زد و کسی تصور حادثه عظیم انقلاب اسلامی را نمی‌کرد.

شریعتی‌تبار در ادامه افزود: دشمن به دنبال نابودی انقلاب بود و کودتا، جنگ، ترور و تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و فتنه‌ها را تحمیل کرد تا جلوی حرکت عظیم انقلاب را بگیرد.

امام جمعه تربت‌حیدریه در پایان گفت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان تربت‌حیدریه از میدان بسیج به طرف میدان امام خمینی (ره) در ساعت 10 صبح تعیین شده است.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول