اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌‌غربی:

کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی آذربایجان‌‌غربی گفت: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد باید در میان مردم و مسئولان جامعه نهادینه شود.

کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جبار باقری شب گذشته در مراسم جشن گلریزان که در هتل پارک ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشن‌های گلریزان با نیت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از سال 68 و به دست شهید لاجوردی پایه‌ریزی شده و هم‌اکنون شاهد بارور شدن نهال آن در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: بر اساس دستورات دین مبین اسلام کمک به نیازمندان از جمله وظایف اصلی مردم است و به‌ همین دلیل باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

باقری در ادامه با اشاره به اینکه مردم درک درستی از کمک به زندانیان ندارند، ابراز داشت: اکثر مردم با شنیدن نام جشن گلریزان چنین احساسی دارند که باید مبالغ کلان و هنگفتی را داده و به‌ همین دلیل از حضور در چنین مراسم‌هایی امتناع می‌ورزند اما هر مبلغی حتی به مقدار بسیار اندک می‌تواند در آزادسازی زندانیان موثر باشد، چراکه جمع‌آوری مبالغ اندک در کنار یکدیگر موجب رفع نیاز آزادسازی می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی آذربایجان‌‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ریش‌سفیدان و معتمدان مناطق مختلف به دلایل هرچند غیر مهم در دام زندان افتاده و این امر دلیلی برای نیازمند شدن آن‌ها می‌شود، به‌ همین دلیل مردم باید در چنین امور خیری همکاری کرده و آینده این افراد را روشن کنند.

وی بهترین روش کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند را از طریق شماره‌ حساب 2222 بانک ملت اعلام و تصریح کرد: این شماره حساب پل ارتباطی میان خیران و نیازمندان بوده و راهگشای بسیاری از مشکلات است.

باقری در پایان اظهار داشت: هرگونه کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند و به ویژه زندانیان دیه دنیا و آخرت خیران را تضمین می‌کند، زیرا چنین افرادی به‌ دلیل بزهکاری در دام نیفتاده‌اند بلکه تنها به ‌دلیل ناتوانی در حل مشکلات خود گرفتار چنین مشکلی هستند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول