اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

هدف رزمندگان جنگ تحمیلی اطاعت از ولی فقیه بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هدف اصلی تمامی مدافعان این مرز و بوم در دفاع مقدس، اطاعت از ولی فقیه و تبعیت از ایشان بود.

هدف رزمندگان جنگ تحمیلی اطاعت از ولی فقیه بود
حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره نقش زنان در دفاع مقدس افزود: زنان نقش بی‌نظیر و بی‌بدیلی را در دفاع مقدس ایفا کردند و ما موفقیت‌های خود را در جنگ مدیون شیرزنان ایران اسلامی هستیم.
 
نقش زنان در پیروزی انقلاب
وی‌ ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به نقش پررنگ زنان و همچنین حضور رزمندگان در جبهه که حفاظت از مرزها را به عهده داشتند بر می‌گردد.
قبادی خاطر‌نشان کرد‌: هدف اصلی تمامی مدافعان این مرز و بوم در دفاع مقدس، اطاعت از ولی فقیه  و تبعیت از ایشان بود.
 
جانفشانی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر ولایت‌پذیری رزمندگان تصریح کرد: همه انسان‌ها نمی‌توانند به خاطر حفظ آب و خاک خود همچون رزمندگان دفاع مقدس جانفشانی کنند و جانفشانی رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی به خاطر تکلیف واجب و اطاعت از خدا بود.
وی در مورد نقش امام خمینی‌(ره) به عنوان ولی فقیه در این دوره تصریح کرد: امام به عنوان رهبر، سیاستمدار، ولی امرو یکی از مردان خدایی و با اخلاص در اسلام نقش بی بدیلی را ایفا کرد و اگر موفقیتی وجود دارد در گرو نقش ایشان است.
 
بصیرت در دفاع مقدس
قبادی اضافه کرد: راه و روش امام خمینی (ره) برگرفته از راه و روش اولیای برگزیده خدا بود و اگر پیش بینی‌های دقیق امام نبود انقلاب به ثمر نمی‌رسید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در مورد نقش بصیرت در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شیوه‌های خط امام خمینی‌(ره)  بصیرت افزا بود ایشان به مردم آگاهی می‌دانند و بعد حضور آنها در جبهه را تبیین می‌کردند، شیوه امامان نیز به همین صورت بود.
وی گفت: اگر آگاهی، بینش وتبیین خط و مسیرنباشد نمی‌توان اقدامی را انجام داد و شیوه بصیرت، اختیار و آگاهی امام بود که مردم را به میدان جنگ آورد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول