ایرج دستنشان امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در سمنان در این زمینه اظهار داشت: با اتمام ماه مبارک رمضان و آغاز دوباره سفرهای تابستانی، این اداره کل با برنامهریزی و تمهیدات مناسب آمادگی کامل خود را در خدمترسانی به مسافران اعلام میکند.
وی تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد با انجمنهای صنفی و شرکتهای حمل و نقل مسافر، ابلاغ به شرکتهای حمل و نقل مسافر برای پیشفروش بلیط به مسافران در دفاتر سطح شهر، پیشفروش اینترنتی بلیط، افزایش ساعات دفاتر فروش بلیط و اطلاعرسانی عمومی و مطلوب در خصوص نحوه پیشفروش بلیط، سرویسدهی مناسب به مسافران با حداکثر ظرفیت و پیشبینی سرویسهای کمکی برای زمانهای اوج سفر را از اقدامات این اداره کل برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان برشمرد.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان همچنین با اشاره به اهمیت ایمنی سفرهای تابستانی، هماهنگی با سایر دستگاههای امدادی عضو کمیته ایمنی حمل و نقل و استقرار در 41 نقطه مصوب شورای مشترک تامین و ترافیک استان، اعزام تیمهای مشترک گشت کنترل نامحسوس با پلیس راه و ... را از تمهیدات لازم در این خصوص دانست.
دستنشان تصریح کرد: این اداره کل با نصب برچسب ویژه سامانه پیام کوتاه 3000143 در داخل ناوگان مسافربری و شرکتهای حمل و نقل مسافر آماده دریافت هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد مسافران از نحوه ارائه خدمات بخش حمل و نقل مسافر جادهای در استان سمنان است.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان یادآور شد: استان سمنان با دارا بودن 33 شرکت حمل و نقل فعال و پنج پایانه حمل و نقل مسافر، سالانه بیش از 3 میلیون مسافر را به سراسر کشور جابهجا میکند و بیش از 70 درصد ناوگان اتوبوسی موجود استان سمنان اتوبوس ویژه است.
انتهای پیام/ع20/ف4004