اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

بیداری اسلامی از برکات روز جهانی قدس است

خبرگزاری فارس: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: بدون شک راه افتادن امواج بیداری اسلامی در منطقه از آثار و برکات روز جهانی قدس است.

بیداری اسلامی از برکات روز جهانی قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: بدون شک راه افتادن امواج بیداری اسلامی در منطقه، خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در غرب و شکل‌گیری جبهه مقتدر مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی از آثار و برکات روز جهانی قدس است.

این بیانیه می‌افزاید: روز جهانی قدس جدای از اینکه تبلور قدرت لایتناهی خداوند متعال در کالبد مسلمانان است، خروش امتی یکپارچه بوده که بدون بهره‌گیری از سلاح با اعتصام به حبل الهی و فریاد ظلم ستیزی خود قدرت‌های استکباری مدعی برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی نظامی و قدرت جهان را به موضع انفعال و ناتوانی کشانده تا هیچ زمانی قادر به رفع این معضل ویرانگر نباشند.

 

این بیانیه تصریح کرده است: نامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) از تدابیر مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ معاصر است که در نتیجه آن مسلمانان و آزادی‌خواهان هر سال با برپایی این راهپیمایی باشکوه در جهان با نمایش بیداری تمام ملت‌های آزاده نسبت به نظام سلطه و جنایات رژیم صهیونیستی خون تازه‌ای در رگ‌های کشورهای ستمدیده مسلمان و مقاومت اسلامی ایجاد می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز با گرامیداشت این روز الهی با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر برای شرکت گسترده، یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس از آنها درخواست می‌کند با فریاد و خروش انقلابی بغض، کینه، خشم و نفرت خود از کانون‌های ظلم و تجاوز و دولت‌های استکباری و متجاوز به حقوق مظلومان و ستمدیده را در سینه خود انباشته کرده، غریو برائت سر دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول