اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران:

تجلیل از دانش‌آموزان نخبه مازندران معطل اعتبار است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: تجلیل از دانش‌آموزان نخبه نیازمند اختصاص اعتبار است.

تجلیل از دانش‌آموزان نخبه مازندران معطل اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مصطفی عابدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با حضور استاندار برگزار شد با بیان اینکه تجلیل از نخبه‌های دانش‌آموزی فعالیتی برای ایجاد انگیزه در بین این اقشار است، اظهار داشت: در سال 89 از 191 دانش‌آموز نخبه مازندرانی تجلیل شد که این برنامه‌ها در تخصصی کردن توانمندی‌ها و مهارت‌های فردی، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت امنیت روانی دانش‌آموزان موثر است.

وی ادامه داد: به لحاظ کمبود اعتبار در سال 90 تجلیل از  دانش‌آموزان نخبه در مازندران انجام نشد.

این مسئول با اشاره به اینکه معرفی دانش‌آموزان موفق به عنوان ثمره‌های برجسته تربیتی و آموزشی در سیستم تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند، بیان داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی مانند آموزشگاه‌ها علمی و دولتی از اهداف مهم در تجلیل از دانش‌آموزان نخبه است. امسال 286 دانش‌آموز مازندرانی در آزمون کنکور رتبه برتر را کسب کردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته مازندران در کنکور رتبه دو کشوری را کسب کرد، خاطر نشان کرد: سال گذشته مازندران در المپیادهای علمی با کسب 16 کرسی رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

عابدی با اشاره به اینکه 100 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان نیاز است، گفت: تمام دستگاه‌ها برای برگزاری این مراسم همکاری مادی و معنوی داشته باشند.زیر پوشش قرار گرفتن دانش‌آموزان نخبه در بنیاد نخبگان ضروری است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران اذعان داشت: حمایت از طرح کنکور در مناطق محروم نیازمند اعتبار 350 میلیون تومانی است که دراین بخش نیازمند حمایت استان هستیم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول