اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اردبیل خبر داد

ایجاد کانون‌های تخصصی کشتی در اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کانون‌های تخصصی کشتی با همکاری مشترک آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان تشکیل می‌شود.

ایجاد کانون‌های تخصصی کشتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا گلشن پیش از ظهر امروز در مراسم فینال مسابقات کشتی نونهالان آزاد و فرنگی لیگ منطقه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: با ایجاد این کانون‌های تخصصی زمینه برای استعدادیابی ورزش کشتی فراهم می شود چرا که ما معتقدیم اردبیل مهد کشتی است.

وی با بیان اینکه ضروری است تا دانش‌آموزان مستعد در این زمینه شناسایی و معرفی شوند، افزود: برنامه‌ریزی، شناسایی و کشف استعدادهای رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه رشته کشتی از برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش است.

این مسئول ادامه داد: همان‌طور که نیاز اساسی و ضروری ورزش استان به ویژه در حوزه دانش‌آموزی است باید این نقیصه جبران شده و دانش‌آموزان مستعد در هر رشته ورزشی شناسایی و جذب شوند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه استفاده از اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز بهترین ظرفیت برای جذب آنان به ورزش‌های مختلف است، افزود: استعدادهای دانش‌آموزان استان در رشته ورزشی کشتی مطلوب و در حد مناسبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، گلشن در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی در سال تحصیلی آینده، با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به استعدادیابی، ایجاد کانون‌های تخصصی کشتی با همکاری مشترک و هم‌افزایی و تعامل بیشتر اداره کل ورزش و جوانان شاهد شکوفایی این رشته ورزشی و کسب عناوین ممتاز و نشان‌های قهرمانی در میادین کشوری و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول