اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

حمایت از مستضعفان ویژگی بزرگ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: حمایت از مستضعفان در جای جای جهان ویژگی بزرگ و منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حمایت از مستضعفان ویژگی بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوثر، سید سعدالله رئیس ساداتی اظهار داشت: در این روز بزرگ مردان و زنان مسلمان با حضور خود در راهپیمایی حمایت از آرمان‌های فلسطین، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بر اساس مبانی مکتبی خود تاکید زیادی بر حمایت مادی و معنوی از مردم فلسطین و نهضت‌های آزادی‌بخش داشته است.

فرماندار شهرستان کوثر یادآور شد: حمایت از مستضعفان از ویژگی انقلاب اسلامی است و تقدس سرزمین فلسطین به دلیل وجود مسجد الاقصی، مسلمانان، محل معراج پیامبر و دفاع از امنیت ملی کشور از دلایل دفاع و حمایت ایران اسلامی از آرمان مردم فلسطین و قدس شریف است.

رئیس ساداتی گفت: این روز تاریخی تاییدی بر حقانیت حرکت‌ها و جنبش‌های مردمی در کشورهای مسلمان و ملل آزادی‌خواه جهان در حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

این مسئول بیان داشت: روز قدس در ابعاد داخلی نیز نماد دیگری از وحدت همه دوستداران و علاقمندان به اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به اینکه حضور در صحنه‌هایی چون راهپیمایی روز قدس بهترین راهکار برای مقابله با دشمنان اسلام است، تصریح کرد: ما با حضور در این راهپیمایی و با سردادن شعارهای الله اکبر و مرگ بر اسرائیل و آمریکا به دنیا اعلام می‌کنیم در برابر توطئه دشمنان بیدار هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ساداتی در پایان سخنان خود اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در کوثر از ساعت30/11 صبح روز جمعه از میدان شهرداری گیوی تا جایگاه نماز جمعه کوثر برگزار و قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی و قعطنامه سراسری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول