اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید ارومیه تاکید کرد

لزوم همکاری مسئولان در راستای خدمت صادقانه به مستضعفان

خبرگزاری فارس: شهردار جدید ارومیه گفت: برای دست‌یابی به شرایط ایده‌آل در خدمت به قشر مستضعف باید تمام مسئولان و مدیران همکاری لازم را داشته‌ باشند.

لزوم همکاری مسئولان در راستای خدمت صادقانه به مستضعفان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حضرت‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان ارومیه اظهار داشت: برای رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه تلاش بیشتری از سوی مسئولان و به‌ ویژه مسئولان حوزه خدمت‌رسانی صورت گیرد.

وی افزود: بودجه سالانه شهرداری ارومیه حدود 320 میلیارد تومان است که در صورت تحقق 100 درصدی این بودجه می‌توانیم شاهد ارتقای سطح عمومی در این شهر باشیم.

حضرت‌پور ابراز داشت: بهره‌گیری از توانایی‌های شرکت‌های خدمات‌رسان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های جوانان شهر از اقداماتی است که در صورت حمایت مسئولان شهرستانی و استانی باید در ارومیه انجام شود.

شهردار ارومیه در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان در راستای خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه، عنوان کرد: قشر محروم و کم‌برخوردار جامعه باید دارای آرامش و امنیت بیشتری باشند تا به ‌این ترتیب بتوانیم راهکارهای حل مشکلات شهری را یافته و به‌ کار بندیم.

وی ایجاد درآمدهای پایدار از طریق اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف را خواسته خود برای موفقیت در مدیریت شهری برشمرد و گفت: با بودجه اختصاص یافته به شهرداری نمی‌توان اقدامات چندانی انجام داد بنا‌بر‌این باید از روش‌های مختلف نسبت به افزایش رقم درآمد این نهاد تلاش کرد که برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های درآمدزا از جمله این روش‌ها است.

حضرت‌پور همچنین تکریم ارباب‌رجوع و به‌ ویژه قشر مستمند جامعه را از برنامه‌های اصلی خود دانست و بیان‌ داشت: در حال حاضر حدود 700 هزار مترمربع از مناطق محروم ارومیه نیازمند آسفالت‌کشی است که باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

شهردار جدید ارومیه، در خاتمه خاطرنشان‌ کرد: تجهیز مبلمان شهری، رسیدگی به وضعیت مردم روستاها و شهرهای کوچک اطراف ارومیه و خدمت به مردم برای آرامش در زندگانی از جمله خواسته‌های مسئولان از شرکت‌های خدمات‌رسان است که باید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول