اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کاشمر:

آزادگان اسارت را به آزادمردی تبدیل کردند

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کاشمر با اشاره به بازگشت غرورآفرین آزادگان در سال 1369 به ایران اسلامی گفت: آزادگان سرافراز مردانی مقاوم و مبارز بودند که سال‌ها زندان، شکنجه و اسارت را تبدیل به آزادگی و آزادمردی کردند.

آزادگان اسارت را به آزادمردی تبدیل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سیدقاسم یعقوبی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران روزه‌دار کاشمر با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) از حضور باشکوه مردم در مراسمات شب‌های قدر تقدیر کرد.

وی با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در سال 85 افزود: شکست ارتش قدرتمند صهیونیست غاصب و اسرائیل خبیث در برابر نیروهای حزب‌الله لبنان افتخاری بزرگ برای شیعیان و فرزندان امیرالمومنین (ع) است.

خطیب جمعه کاشمر اظهار داشت: امروز مطمئن باشید مراجع، علما، امام عصر و حضرت علی (ع) به سیدحسن نصرالله می‌بالد چرا که به خوبی توانست با جوانان شجاع حزب‌الله در مقابل دشمن زور گو و غاصب بایستد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) انتظار دارند مومنین روزه‌دار برای دفاع از حق مظلومان در این روز به خیابان بیایند و پرچم حمایت از مظلوم را برافراشته کنند.

یعقوبی با اشاره به شرایط و حساسیت کنونی در منطقه تصریح کرد: مردم مومن و روزه‌دار ایران اسلامی در این روز بار دیگر صلابت، استواری، بصیرت و وحدت خود را در تبعیت از مقام معظم رهبری به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی هم‌چنین با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی از روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان یادآور شد: امیدواریم در فضای معنوی که در این مراسم ایجاد می‌شود نسل جوان ما بهره کافی را ببرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول