اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

خاطرات آزادگان سرشار از مقاومت و صبر جاودانه است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم تلاش دستگاه‌های فرهنگی برای نشر خاطرات رزمندگان گفت: خاطرات آزادگان سرشار از ایثار و پایداری بر اصول و موازی اسلامی است.

خاطرات آزادگان سرشار از مقاومت و صبر جاودانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از آزادگان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه آزادگان در ایام اسارت با بردباری و صبر معنوی تحمل رنج اسارت و شکنجه را برای خود آسان می‌کردند، اظهار کرد: ملت ایران امروز قدرشناس به تمام معنای فداکاری‌ها و دلاور‌های قهرمان عرصه آزادگی است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به داشتن آزادگان و رزمندگان سرافراز افتخار می‌کند، افزود: قدرشناسی و پایبندی مردم به آرمان‌های اسلامی سبب بقا و دوام همیشگی انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون شده است.

وی با بیان اینکه نسل جوان و پویای جامعه به دنبال کشف حقایق و راز‌های دلاوری‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است، تصریح کرد: باید با زبانی شیرین و به‌ دور از تملق و بزرگ‌نمایی واقعیت‌های دوران دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان کشور بازگو شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه خاطرات آزادگان باید از سوی مراکز فرهنگی هر‌چه سریع‌تر جمع‌آوری شده و به عرصه انتشار برسد، بیان کرد: جوانان با مطالعه خاطرات آزادگان در دوران اسارت در زندان‌های وحشتناک رژیم بعثی به خوبی با واقعیت‌های ایام اسرات اسرا آشنا شده و بسیاری از مفاهیم والای دفاع مقدس را به طور کامل درک می‌کنند.

شاه‌محمدی با بیان اینکه غرور و باور اسلامی امروز کشور را در برابر سیل تهاجمات و دسیسه‌های استکبار بیمه کرده است، بیان کرد: امروز باید به خود افتخار کنیم که در چنین کشوری در حال زندگی هستیم چراکه بسیاری از ملت‌ها و جوامع دیگر امروز از نعمت آزادی و استقلال برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف توسعه و پیشرفت در کشور امروز در پناه عمل به تعالیم بلند و جاودانه اسلامی در کشور امکان‌پذیر است، بیان کرد: قدرت معنوی ایران اسلامی تنها‌ترین سلاحی بوده که تاکنون نظام اسلامی را از گزند تهاجمات غرب و آمریکا مصون نگاه داشته است.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: باید همواره با تبعیت از ولایت فقیه در مسیر آرمان‌های جمهوری اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول