اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

افزایش 2.3 متری سرانه فضای سبز شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از افزایش 2.3 متری سرانه فضای سبز شوشتر در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: این افزایش در حالی انجام می‌شود که 90 نیروی شهرداری بازنشسته شده‌اند.

افزایش 2.3 متری سرانه فضای سبز شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر با حضور شهردار اظهار داشت: سرانه فضای سبز شوشتر در 10 ماه گذشته 2.35 متر افزایش یافته است و به این دلیل باید اقدامات در این بخش را به انقلابی بزرگ تعبیر کرد.

وی افزود: برای نخستین بار در شوشتر از گل‌های کاغذی سفید و درختان شمشاد و اقاقیا استفاده شده است که در ماه‌های آینده زیبایی این درختان در معابر شهری مشخص می‌شود.

وی با اشاره به گرمای بسیار شدیدی که در ماه‌های گذشته در خوزستان رخ داده است، تأکید کرد: گرمای بیش از 63 درجه در سایه باعث می‌شود تا درختان خود به خود خشک شوند و به این دلیل نمی‌توان اقدامی انجام داد و این مشکل تنها در شوشتر رخ نداده است.

شهردار شوشتر با اشاره به مدیریت نیروی انسانی در شهرداری شوشتر گفت: در ماه‌های گذشته 90 نفر از شهرداری بازنشسته شده است و هیچ نیروی جایگزینی استخدام نشده است و با همان نیروها شهرداری مدیریت شده است که این مهم خود نوعی درآمدزایی است زیرا در صرف هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مازاد شهرداری شناسایی شده است، افزود: نیروهای مازاد در هر بخش شناسایی شده و 20 نفر به بخش فضای سبز تزریق شده است.

وی خواستار بررسی بیشتر در بخش فضای سبز شهری شوشتر از طرف شورای اسلامی شهر شد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول