اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌‌ها ‌و فضای سبز شهرداری اصفهان:

سرانه فضای سبز اکولوژیک اصفهان 25 مترمربع است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: سرانه فضای سبز اکولوژیک اصفهان بیش از 25 مترمربع است و پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال 1395، به 29 مترمربع برسد.

سرانه فضای سبز اکولوژیک اصفهان 25 مترمربع است

داریوش فتحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با انواع فضای سبز اظهار کرد: دو نوع فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها و فضای سبز اکولوژیک وجود دارد.

وی در ادامه افزود: فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها، 4 هزار و 300 هکتار است و فضای سبز اکولوژیک، که بخشی از آن باغات و فضای سبزی است که در اختیار شهرداری نیست، بالغ بر این میزان، و نزدیک به 4 هزار و 500 هکتار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: براساس این میزان فضای سبز و اعداد گفته شده، سرانه فضای سبز اکولوژیک اصفهان بیش از 25 مترمربع است.

وی در مورد سرانه اکولوژیک اصفهان در سال 1395 تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود، سرانه فضای سبز اکولوژیک اصفهان در سال 1395، به 29 مترمربع برسد.

فتحی ادامه داد: شهرداری، فضای سبز مراکز دولتی، مساجد، حوزه‌های علمیه و پادگان‌ها را تأمین می‌کند و فضاهای آموزشی که نیاز به فضای سبز داشته باشند، شهرداری نسبت به تأمین فضای سبز آنها اقدام می‌کند.

وی در مورد پادگان‌ها تاکید کرد: بالاترین ظرفیت برای ایجاد فضای سبز در پادگان‌ها وجود دارد و همکاری خوبی بین این سازمان و پادگان‌ها وجود دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در پایان اظهار کرد: این سازمان کلاس‌های آموزشی به منظور حفظ، نگه‌داری و توسعه فضای سبز منازل برگزار می‌کند و گل و گیاه مورد نیاز شهروندان را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول