اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 300 دستگاه اتوبوس

اتوبوس‌رانی مشهد آماده سرویس‌دهی در روز قدس است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد گفت: با بکارگیری 300 دستگاه اتوبوس سرویس‌دهی ویژه‌ای در روز قدس به راهپیمایان در مسیر رفت و برگشت ارائه می‌شود.

اتوبوس‌رانی مشهد آماده سرویس‌دهی در روز قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی خجسته اظهار کرد: امسال کانون راهپیمایی مشهد میدان شهدا است به همین دلیل از نخستین ساعات سرویس‌دهی در روز قدس از انتهای تمام خطوط سرویس ویژه این مراسم صورت می‌گیرد.

وی افزود: سرویس‌دهی به راهپیمایان در مسیر رفت از 11 پایانه سطح شهر به مقصد میدان شهدا انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در ادامه گفت: برای برگشت راهپیمایان نیز پنج پایانه در اطراف حرم مطهر به ‌طور موقت ایجاد شده که در دو مرحله سرویس‌دهی برگشت را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: پایانه شماره یک در روگذر شیرازی حرم مطهر رضوی، پایانه شماره 2 در خیابان امام رضا (ع) و پایانه شماره 3 در روگذر طبرسی حرم مطهر رضوی واقع است.

خجسته افزود: پایانه شماره 4 در خیابان نواب صفوی و پایانه شماره 5 در خیابان خسروی باب‌الجواد (ع) به سمت چهارراه خسروی قرار دارد و به راهپیمایان در مسیر برگشت ارائه سرویس می‌کنند.

وی مرحله اول سرویس‌دهی به راهپیمایان را پس از خاتمه راهپیمایی و مرحله دوم را بعد از اتمام نماز جمعه ذکر کرد و گفت: سازمان اتوبوس‌رانی همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به راهپیمایان روزه‌دار سرویس مناسبی ارائه شود.

خجسته در پایان یادآور شد: دو دستگاه اتوبوس امداد در چهارراه گاراژدارها و میدان عدل خمینی مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول