اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

وجود نجات غریق در ساحل رودخانه شوشتر ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: حضور نجات غریق در ساحل رودخانه کارون در شوشتر ضروری است و باید برای حل مشکلات در این بخش تلاش کرد.

وجود نجات غریق در ساحل رودخانه شوشتر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده صبح امروز در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر و شهردار شوشتر اظهار داشت: بیش از 50 روز است که تیم نجات غریق در ساحل رودخانه کارون شوشتر آغاز به کار کرده است و تاکنون نیز هیچ غریقی در محدوده این تیم وجود نداشته است ولی هنوز هیچ اعتباری در اختیار این تیم قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه نباید روند دادن اعتبار زمان بر باشد، افزود: باید در اسرع وقت ردیفی از بودجه سال 1391 پیدا شده و با استناد به آن در این باره اقدام کنید.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل فرهنگیان فاز 3 شوشتر باید چاره‌اندیشی کرد، افزود: شورای شهر برای حل مشکلات این منطقه تنها راه مشارکت را در پیش دارد و به این دلیل باید شهرداری قیمت تمام شده آسفالت را مشخص کند و سپس با اطلاع رسانی در این باره مردم را برای مشارکت تشویق کند.

حسین‌زاده تأکید کرد: تعاونی‌ها باید با شهرداری وارد مشارکت شوند و هیچ راهی برای رفع مشکلات این منطقه به دلیل پرداخت اعتبار آماده سازی به مسکن و شهرسازی برعهده شهرداری نیست.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر در شرایط کنونی در حال اهمال در این مشکل است، افزود: جایی که هیچ تعهدی برای شهرداری وجود ندارد شورای اسلامی شهر و شهرداری در حال همکاری برای پرداخت 50 درصد پول مورد نیاز برای آسفالت است و باید این فرصت را غنیمت شمرد.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: در شرایط کنونی ضروری است شهرداری شوشتر در راستای رفع نقص کارخانه آسفالت شهرداری اقدام کند و در اسرع وقت کارخانه‌های آسفالت را برای تولید آسفالت آماده کند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول