اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد

اعتبارات 200 میلیون تومانی برای آسفالت جاده عشایری آبگندی

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: اعتبارات 200 میلیون تومانی با مشارکت امور عشایر برای آسفالت جاده عشایری آبگندی گچساران به طور مشارکتی در نظر گرفته می‌شود.

اعتبارات 200 میلیون تومانی برای آسفالت جاده عشایری آبگندی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار، بخشدار و رئیس امور عشایر گچساران امروز به همراه خبرنگاران از منطقه عشایری آبگندی این شهرستان بازدید کردند.

این دیدار به منظور آشنایی هر چه بیشتر فرماندار گچساران با مشکلات و کمبودهای منطقه عشایرنشین آبگندی این شهرستان صورت گرفت.

فرماندار گچساران ضمن دیدار با مردم این منطقه، از نزدیک با مشکلات و موانع موجود در این منطقه آشنا شد.

بهمن آزادی رئیس امور عشایر گچساران مشکل راه ارتباطی و کمبود آب را از مهم‌ترین مشکلات این منطقه عنوان کرد و از مسئولان خواست در زمینه رفع این مشکلات رایزنی‌های لازم را به عمل آورند.

 

آسفالت جاده عشایری آبگندی در دستور کار قرار گرفت

فرماندار گچساران بعد از آشنایی با مشکلات موجود در منطقه عشایری آبگندی اظهار کرد: خدمات مطلوب و توجه وافر دولت خدمتگزار نهم و دهم در طول این چند سال به امور روستائیان و عشایر قابل تقدیر است.

محمد شفیعی افزود: خشکسالی‌های‌ اخیر مشکلاتی را در زمینه کمبود آب به مناطق مختلف روستایی و عشایری بوجود آورده است.

وی بیان داشت: ساماندهی معیشت و ارتقای سطح زندگی عشایر کوچ‌رو و فراهم کردن الزامات آن و ساماندهی و ارتقای کیفیت محصولات عشایری از اهداف مهم خدمت‌رسانی به عشایر است.

این مسئول در گچساران برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های ترویجی و آموزشی در مراکز کانون‌های اسکان عشایر و بهبود ارتقای شاخصه‌های توسعه در مناطق عشایری را از دیگر اهداف مهم در خدمات‌رسانی به عشایر عنوان کرد‌.

شفیعی با اشاره به مشکل جاده ارتباطی منطقه عشایرنشین آبگندی یادآور شد: این مسئله باید به صورت مشارکتی برطرف شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، امور عشایر یک‌میلیارد ریال و فرمانداری نیز یک‌میلیارد ریال به این پروژه اختصاص می‌دهند.

شفیعی با اشاره به لزوم حل مشکل آسفالت راه ارتباطی آبگندی گفت: با برطرف شدن این مشکل، تردد برای عشایر آسان‌تر شده و سبب توسعه، پیشرفت و عمران این منطقه خواهد شد.

فرماندار گچساران بیان داشت: پیگیری آسفالت جاده ارتباطی آبگندی برای اسکان 98 خانوار این منطقه در دستور کار قرار می‌گیرد و در آینده‌ای نزدیک عملی می‌شود.

شفیعی افزود: پیگیری و رایزنی با شرکت نفت گچساران برای حل مشکل آبرسانی به این منطقه نیز در اولویت برنامه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه عشایر در اقتصاد جامعه و نقش آنان در دفاع از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی، خواستار توجه ویژه مسئولان ادارات و نهادها به عشایر گچساران شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول