اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

لحاظ کردن اصول فنی در تولید آسفالت بقای آن را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: لحاظ کردن اصول فنی و استاندارد در تولید آسفالت عمر این محصول را به ویژه در مناطق سردسیر همچون اردبیل افزایش می‌دهد.

لحاظ کردن اصول فنی در تولید آسفالت بقای آن را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو ظهر امروز در بازدید از چند پروژه عمران شهری اردبیل که در آستانه هفته دولت انجام شد، اظهار داشت: رضایت‌مندی شهروندان اردبیلی از عملکرد شهرداری این شهر قابل لمس است و با حمایت‌های دولت‌، شورای اسلامی شهر و همت مضاعف مجموعه شهرداری این خشنودی مردم دو چندان خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری اردبیل در ادامه به سردسیر بودن و ناپایداری جو اردبیل اشاره کرد و استفاده از مصالح استاندارد در بحث آسفالت توسط شهرداری را ستود.

وی ادامه داد: استفاده از مصالح سنگ دانه‌ای در تولید آسفالت باید همواره مد نظر قرار گیرد چرا که اگر در مرحله تولید تمامی اصول فنی صحیح و استاندارد انجام شود نتیجه بهتری در بحث کیفیت آسفالت را مشاهده خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه پروژه‌های شهری باید رفاه بیشتر شهروندان را در پی داشته باشد، افزود: پروژه‌ها باید همراه با برنامه و جدول زمانبندی مشخص باشند تا مردم زودتر نتایج اقدامات مسئولان را مشاهده کنند که خوشبختانه با تلاش و کوشش مسئولان شاهد به ثمر رسیدن خدمات شهرداری در هفته دولت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل در ادامه از خط تولید آسفالت و سنگ‌شکن کارخانه آسفالت شهرداری، زیر‌سازی و آسفالت خیابان اصلی نیار، آسفالت کمربندی دوم حد فاصل پل شهید قهرمانی و میدان وحدت، تعریض پل یاقوت، بهسازی حریم رودخانه بالقلو حد فاصل پل یاقوت و پل سیدآباد و چند پروژه دیگر بازدید کرد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول