اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

50 هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید و توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: تا پایان امسال 50 هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید و در سطح معابر این شهر توزیع می‌شود.

50 هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید و توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در نشست شورای معاونین این شهرداری، اظهار داشت: اصلی‌ترین خواسته و مطالبه به حق شهروندان آسفالت‌ریزی با کیفیت در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری 18 هزار و 207 تن آسفالت در شهرکرد تولید و پخش شده است، افزود: اولویت ما آسفالت معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها بوده که در این زمینه با چهار اکیپ در سطح نواحی شهری فعالیت خوبی از ابتدای سال آغاز شده است.

غلامیان دهکردی به تولید بیش از 50 هزار تن آسفالت دیگر تا پایان سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال 91 افزون بر 8 میلیارد ریال جهت زیرسازی، تهیه و تولید آسفالت معابر در بودجه شهرداری شهرکرد اختصاص یافته است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: کارخانه آسفالت فعلی این شهرداری با 25 سال فعالیت به علت فرسودگی، توان تولید با ظرفیت بالا را ندارد و جوابگوی نیاز شهر نیست.

غلامیان دهکردی با تأکید بر اینکه خرید، نصب و راه‌اندازی کارخانه آسفالت جدید نیاز ضروری مرکز استان است، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش برای استفاده از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی در احداث کارخانه آسفالت تمام اتوماتیک و پیشرفته با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد و 355 میلیون ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری شهرکرد در سال 91 که حجم اصلی کارها را در معاونت عمرانی و شهرسازی به خود اختصاص داده، موضوع اصلاح معابر و خیابان‌های سطح شهر و همچنین تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های مرکز استان به دلیل قدمت بالا باید بهسازی و آسفالت شوند، اذعان داشت: معتقد هستیم درخواست‌های مردم در این زمینه به حق بوده و باید برنامه‌ریزی کاملی برای تحقق این خواسته انجام شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول