اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های اخیر

3.3 میلیارد ریال برای آسفالت خیابان‌های شوشتر هزینه شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از هزینه اعتبار 3 میلیارد و 390 میلیون ریالی در هفته‌های گذشته برای آسفالت معابر شهری خبر داد.

3.3 میلیارد ریال برای آسفالت خیابان‌های شوشتر هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های شهرداری اظهار داشت: در دو هفته گذشته با آغاز پروژه آسفالت معابر شهری بیش از 3 میلیارد و 390 میلیون ریال در این بخش هزینه شده است.

وی با اشاره به آسفالت همه معابر شهری، تأکید کرد: آسفالت معابر اصلی و خیابان‌هایی که آسفالت فرسوده داشتند در دستور کار قرار گرفته و طبق توافقنامه‌ای که در استانداری خوزستان برای نحوه هزینه کرد این اعتبار مبادله شده بود، همه کوچه‌ها و معابر شهری مشخص شده و طبق لیست ارسالی، آسفالت معابر انجام شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در اجرای این توافقنامه کوچه‌های زیادی آسفالت شده است، تأکید کرد: تمرکز بر کوچه‌های مرکز شهر و بافت فرسوده شوشتر است و به این دلیل تلاش شد تا این اعتبار به نحوی هزینه شود که روکش آسفالت معابر بافت فرسوده تغییر اساسی کند.

شهردار شوشتر همچنین گفت: بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر که از سال گذشته آغاز شده است بار دیگر با تزریق اعتبار از طرف استانداری خوزستان از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: این پروژه در فاز دوم شامل مسقف کردن و احداث رواق‌های جدید و تخریب رواق‌های قدیمی خواهد بود و تکمیل رواق‌های ساخته شده در فاز نخست در دستور کار نیست.

شهردار شوشتر تأکید کرد: برای این پروژه اعتباری بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون ریال از استانداری خوزستان اختصاص یافته است و پیمانکار این پروژه از روزهای آینده کار تخریب رواق‌های قدیمی بازار و خیابان طالقانی شوشتر را آغاز خواهد کرد.

دُر با تاکید بر اینکه در سال‌جاری استانداری خوزستان کمک‌های مالی بسیار خوبی به شهرداری شوشتر کرده است، خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته استانداری خوزستان2 میلیارد ریال برای آسفالت کوی عمار، 4 میلیارد و 300 میلیون ریال برای بدنه‌سازی خیابان طالقانی و 2 میلیارد ریال نیز برای آسفالت روگذر توحید به شهرداری شوشتر اختصاص داده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول