اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح مهر ماندگار صورت می‌گیرد

آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از آسفالت راه 192 روستای بالای 50 خانوار تا پایان دولت دهم خبر داد.

آسفالت راه روستاهای بالای 50 خانوار در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، حسین یارمحمدی اظهار کرد: در سفرهای وزیر راه و شهرسازی به استان مصوب شد تمام روستاهای بالای 50 خانوار تا پایان دولت دهم از راه آسفالته برخوردار شوند.

وی افزود: 120 محور با طول هزار و 58 دردست اقدام قرار گرفته که سال گذشته 100 کیلومتر آن آسفالت و 958 کیلومتر نیز نیمه تمام باقی ماند.

یارمحمدی با بیان اینکه هم اکنون 200 کیلومتر آماده آسفالت است و تا هفته دولت آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: در صورت تأمین اعتبار 750 کیلومتر دیگر نیز تا پایان امسال به صورت منطقه‌ای با پیمانکارهای قوی قرار داد بسته می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه 950 کیلومتری راه‌های روستایی را حدود 270 میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی ابراز امیدواری کرد، با اختصاص اعتبارات کافی و همکاری مسئولان استانی و کشوری راه روستاهای صعب‌العبور و زیر 50 خانوار نیز بهسازی و آسفالت شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول