اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

روزانه 8 هزار نفر مهمان ضیافت کریمه اهل بیت هستند

خبرگزاری فارس: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه بیش از 8 هزار روزه‌دار مهمان سفره افطاری حرم مطهر حضرت معصومه (س) هستند.

روزانه 8 هزار نفر مهمان ضیافت کریمه اهل بیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) مدیر خدمت‌رسانی به زائران آستانه مقدسه قم اظهار داشت: روزانه بیش از هشت هزار روزه‌دار مهمان ضیافت افطاری کریمه اهل بیت(س) هستند و این تعداد در سال آینده دو برابر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال پذیرایی از روزه‌داران به صورت پرشورتری نسبت به سال گذشته انجام گرفت خاطر نشان کرد: پذیرایی از روزه‌داران در قالب غذای گرم در مسجد اعظم و مواد بسته‌بندی شده برای ارائه به نمازگزاران و دعوت از اقشار مختلف در مهمانسرای حرم مطهر صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمیل محمدلو عنوان کرد: مواد بسته‌بندی شده بین صفوف نماز جماعت توزیع می‌شود و یک گروه 30 نفره از خادمان افتخاری برادر، این کار را انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: در سال آینده در نظر داریم به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران و مجاوران آبمیوه، نان و چای را در کنار بسته‌های مواد غذایی که محتوی شیر، کیک و خرما است ارائه کنیم.

مدیر خدمت‌رسانی به زائران آستانه مقدسه قم تصریح کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آتی میزان پذیرایی از نمازگزاران روزه‌دار افزایش یابد و با پهن کردن سفره بعد از اتمام نماز جماعت، نشاط معنوی در بین روزه‌داران حاکم شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نظرسنجی‌های کتبی که طی پنج مرحله صورت گرفت، آمارها درصد بالای رضایت زائران و مجاوران از کیفیت بسته‌بندی‌ها، توزیع و نحوه برخورد خادمان پذیرایی را نشان می‌دهد.

محمدلو ابراز داشت: در ایام ماه مبارک رمضان بسیاری از مردم سعی کردند با دادن هدایا و نذورات نقدی در امر پذیرایی از روزه‌داران سهیم باشند و آهنگ رشد کمک‌های مردمی از هفته دوم ماه مبارک تاکنون رشد چشمگیری داشته است.

وی گفت: فیش‌های تبرک سفره ضیافت کریمه اهل بیت در مساجد، امامزادگان، ارگان‌های دولتی، روستاهای حومه، کسبه اطراف حرم مطهر و مناطق مختلف استان به صورت تصادفی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول