اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز قدس و عید فطر صورت می‌گیرد

برپایی 827 پایگاه در زنجان برای جمع‌آوری فطریه

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برپایی 827 پایگاه برای جمع‌آوری فطریات مردمی گفت: جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان شمال غرب نیز در روز قدس و روز عید فطر نیز انجام می‌شود.

برپایی 827 پایگاه در زنجان برای جمع‌آوری فطریه

رضا حسنلو با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست و خیر استان زنجان از آغاز ماه رمضان تا کنون در قالب طرح‌های مشارکتی کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد برای روزهای باقی‌مانده از ماه رمضان نیز اجرای چند طرح را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان جمع‌آوری کمک برای مردم

زلزله‌زدگان شمال غرب است، افزود: از 24 مرداد ماه جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان آغاز شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اعلام شماره حساب 0108640425009 بانک ملی برای واریز وجوهات نقدی برای کمک به زلزله‌زدگان شمال‌غرب افزود: همچنین در همه مساجد استان زنجان صندوق‌هایی با برچسب‌های مشخص برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای یاری به زلزله‌زدگان تعبیه شده است.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم فلسطین همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان افزود: در روز قدس پایگاه‌های کمیته امداد در مصلی‌، محل‌های برگزاری نماز جمعه و همچنین مسیرهای راهپیمایی آماده دریافت کمک‌‌های مردمی برای امداد رسانی به مردم مظلوم فلسطین و همچنین مردم زلزله‌زده شمال غرب کشور است.

حسنلو همچنین شماره حساب 0108640426007 بانک ملی را نیز برای واریز وجوهات نقدی به مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی 827 پایگاه به منظور جمع‌آوری فطریه عام سادات، کفارات در روز عید سعید فطر اضافه کرد: در روز عید فطر کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان برای یاری به زلزله‌زدگان شمال غرب کشور نیز جمع‌آوری می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه موارد مصرف فطریه‌ و کفارات مردمی را رفع نیاز خانوارهای نیازمند عنوان کرد و افزود: بر طبق روایات اسلامی تا زمانی که نیازمند و فقیر در جامعه وجود داشته باشد، مصرف فطریه در سایر موارد جایز نیست.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در روز قدس و همچنین روز عید فطر دفاتر 11 گانه کمیته امداد استان زنجان و همچنین خانه انفاق احسان و نیکوکاری آماده دریافت فطریه‌ها و کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین و زلزله‌زدگان شمال‌غرب است.

به گفته حسنلو هر مبلغ کمکی که در قالب طرح مسجد محوری از سوی تشکل‌ها و هسته‌های مردمی جمع‌آوری شود، توسط همین اعضا در بین نیازمندان همان محل توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول