اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

بازسازی عملیات‌های جنگ موجب واکسیناسیون جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس موجب واکسیناسیون جامعه می‌شود.

بازسازی عملیات‌های جنگ موجب واکسیناسیون جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی بعد از  ظهر امروز در جلسه ستاد دفاع مقدس استان زنجان، اظهار کرد: نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی خود در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه برقراری امنیت و امور ترافیکی مراسم‌ها و برنامه‌های هفته دفاع مقدس از وظایف نیروی انتظامی محسوب می‌شود، افزود: نیروی انتظامی آماده برقراری امنیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده انتظامی استان زنجان از حضور نیروی انتظامی در رژه نیروهای مسلح استان زنجان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با استعداد بالا و توان کامل در این رژه شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس تاثیرگذارترین رویداد در طول حیات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود:‌ شجاعت، ایثار و غیرت رزمندگان اسلام در این تاریخ به رخ جهانیان کشیده شد.

سردار شرفی دوران دفاع مقدس را نمایش ایمان، تدین و غیرت مردم ایران عنوان کرد و افزود: دشمنان در این دوران شکست سختی از ایران خوردند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به دشمنان نشان دادند که هر جا که ایرانی‌ها مجاهدانه در صحنه حضور یافته‌اند، موفقیت‌های مطلوبی کسب شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت:‌ اگر چه فعالیت‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است، اما ضروری است با توجه به اهمیت موضوع، فعالیت‌های تاثیرگذاری مورد توجه واقع شود.

وی باز سازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس را بازمهندسی عملیات‌ها دانست و گفت:‌ بازسازی عملیات‌های مختلف از ظرفیت‌های مطلوبی برای تبیین فرهنگ دوران دفاع مقدس است.

فرمانده انتظامی استان زنجان بازسازی عملیات‌های دوران دفاع مقدس را واکسیناسیون جامعه عنوان کرد و گفت: بازسازی این عملیات‌ها در ماموریت‌های نیروی انتظامی نیز تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول