اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان؛

آزادگان کاشان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان شهرستان کاشان با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان طی مراسمی تجلیل شد.

آزادگان کاشان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در این مراسم اظهار  داشت: امروز اگر آثاری از سلطنت 2 هزار و500 ساله رژیم ستمشاهی، قانون کاپیتولاسیون، حق توحش، افکار یهودی امیرعباس هویدا و جشن‌های مبتذل سلطنت شاهنشاهی نیست همه به برکت ایثارگری رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خون شهدا است.
محمد‌رضا رجایی افزود: اگر تا دیروز در هر جنگ تحمیلی بر ایران قسمتی از خاک این کشور تجزیه می‌شد، امروز در سایه عزت و اقتدار رزمندگان اسلام و آزادگان بزرگترین جنگ ایران اداره شد و حتی یک وجب از خاک ایران به اشغال دشمن درنیامد.
وی افزود‌: اگر شما آزادگان در پشت ورودی‌های خرمشهر 10 لشکر مکانیزه زرهی عراق را زمین‌گیر کردید امروز لبنان یاد گرفته چگونه گرده اسرائیل غاصب را در جنگ 33 روزه به خاک بمالد.
به گفته وی اگر تا دیروز ذخائر نفتی ایران تخلیه و با کشتی رایگان روانه اسرائیل می‌شد و تعداد شراب فروشی‌های کشور بیشتر مساجد کشور شد و هویت فرهنگی ما را به غارت بردند، امروز در سایه تلاش مجاهدت‌های شما آزادگان سرافراز و استوار دیگر اثری از سلطه ابرقدت‌های جهان بر ایران اسلامی نیست. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های همه‌جانبه ایران در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و علمی خاطرنشان کرد: اگر رتبه علمی ایران از 150 به بالای 15 رسیده و در بحث انرژی هسته‌ای موفقیت‌های بزرگی کسب کرده و نه تنها حق توحش نمی‌دهد بلکه در مذاکرات کشورهای 1+5 ایران مقتدرانه در طرف دیگر میز مذاکره است، به برکت رشادت‌های آزادگان و برکت خون شهدا است.
معاون استاندار و فرماندار کاشان نیز در این مراسم گفت: آزادگان اسلام بعد از قبولی در آزمایشات سخت و سنگین جبهه جهاد اصغر و هشت سال دفاع مقدس امروز مسئولیت جبهه جهاد اکبر کشور و مقابله با جنگ نرم دشمن را بر عهده دارید‌.
علیرضا جوادی با اشاره به اینکه آزادگان همچون شمعی هستند که محیط پیرامون را خود را نورانی می‌کنند، اظهار داشت: خداوند شما آزادگان را حفظ کرده تا در چنین روزهایی رسالت خود را در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن انجام دهید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان نیز در این مراسم گفت: شما آزادگان ما را با فداکاریها و خدمت خود خجل کرده‏اید و حجّت را بر ما تمام کرده‏اید و با کارهای خودتان سبب مباهات و افتخار پیامبر اکرم (ص) شده‏اید شما امام زمان (عج) را روسفید کرده‏اید.
قاسم معقولی گفت: آزادگان موجب عزّت اسلام و مسلمین و مردم ایران در دنیا شده و تاریخ را با عظمت و معنویت خود زرّین و افتخارآمیز کرده‌اند و در پیشگاه خداوند متعال مقامی دارید که ما باید به شما غبطه ببریم.
‌وی تعداد آزادگان شهرستان کاشان را 180 نفر دانست و یادآور شد: این تعداد آزاده در این شهرستان از چهار سال تا 10 سال سابقه اسارت دارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول