اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان حضرت عباس (ع):

رزمایش بسیجیان اردبیل نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نیمه دوم شهریورماه و در آستانه هفته دفاع مقدس رزمایش گردان‌های رزمی بسیجیان برگزار می‌شود.

رزمایش بسیجیان اردبیل نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود

فرهنگ مستعد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این رزمایش به دنبال برگزاری سلسله رزمایش‌های آمادگی نیروهای بسیجی در استان برگزار شده و تلاش می‌کنیم در تمام شهرستان‌ها و با حضور گردان‌های مختلف بسیج با تمرکز بر حفظ آمادگی برای دفاع از کوی و برزن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این رزمایش نیروهای واکنش سریع بسیج توانمندی خود را به نمایش گذاشته و با استقرار در اردوگاه‌های تشکیل شده به شکل صحرایی و در قالب سناریوی طراحی شده رزم شبانه سعی می‌کنند آمادگی خود را حفظ کنند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: در همین حال و هوا و بعد از پایان هفته دفاع مقدس شاهد اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دوم متوسطه در قالب درس آمادگی دفاعی و با همکاری آموزش و پرورش خواهیم بود.

مستعد گفت: این برنامه با ظرفیت یک‌میلیون دانش‌آموز با فضاسازی‌های مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده و شاهد تقویت نیروها خواهیم بود.

این مسئول عنوان کرد:‌ ما در مدت زمان یک هفته باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا انعکاسی از هشت سال دلاور‌مردی‌های مردم پاک سرشت ایران را به نمایش بگذاریم و جامعه را با اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و ارزشی به سمت تعالی سوق دهیم.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اخلاص و گذشت رزمندگان را بهترین دستاورد برای مردان و زنان عصر حاضر توصیف کرد و افزود:‌ کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر به احیای ارزش‌های خلق شده در هشت سال جنگ تحمیلی نیاز دارد تا بعد از 32 سال بتواند همچنان دشمنان را در سنگر‌ها و حرکت‌های خبیثانه غافلگیر کرده و محکوم به شکست کند.

مستعد به خبرنگار فارس بیان داشت: سپاه استان امسال نیز همچون سال‌های گذشته تلاش می‌کند تا در حد توان و وسع خود با برگزاری برنامه‌های مختلف به ویژه نمایشگاه رزمی – فرهنگی و بکارگیری راویان صادق در کنار این نمایشگاه‌ها برای بازگو کردن خاطرات رزمندگان حرکتی منسجم انجام دهد.

وی ادامه داد: همه ساله در کشور دو شهید شاخص از قشر برادران و خواهران در طول سال برجسته‌سازی می‌شود که امسال شهید روحانی حجت‌الاسلام میثمی نماینده رهبری در قرارگاه خاتم و شهیده ناهید فاتحی از اهالی کردستان که بعد از ماه‌ها شکنجه و اذیت اجازه نداد خواسته دشمن در توهین به امام عینیت پیدا کند به عنوان شهدای برجسته مطرح شده و قرار است برنامه‌هایی با محوریت این شهدا در استان اردبیل نیز اجرا شود.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین رزمندگان سلحشور در هفته دفاع مقدس خبر داد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس تصریح کرد: فضا‌سازی‌ها در سال‌های اخیر مناسب و ملموس بوده که انتظار می‌رود امسال نیز همین روند ادامه پیدا کند.

مستعد در پایان سخنان خود برگزاری رژه نیروهای مسلح با هدف نشان دادن اقتدار واقعی ملت ایران، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی ـ فرهنگی، صبحگاه مشترک، اعزام اکیپ‌های درمانی و بهداشتی و ده‌ها برنامه در قالب‌های متنوع را از محوریت برنامه‌های دفاع مقدس با همراهی بسیج و سپاه استان توصیف کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول