اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال تحصیلی آتی صورت می‌گیرد

اجرای طرح کتاب الکترونیک برای 150 هزار دانش‌آموز اصفهانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی آتی طرح کتاب الکترونیک برای 150 هزار دانش‌آموز و معلم در سطح استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح کتاب الکترونیک برای 150 هزار دانش‌آموز اصفهانی

سیدمجید عاملیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تمام مدارس باید برای آموزش دانش‌آموزان از ابزار‌های نوین آموزشی استفاده کنند، اظهار کرد: از سال تحصیلی گذشته طرح کیف و کتاب الکترونیک در سطح آموزش و پرورش استان اصفهان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کیف و کتاب الکترونیک یک طرح کشوری نیست بلکه این طرح از سال تحصیلی گذشته به صورت آزمایشی تنها در استان اصفهان اجرا شده است، اضافه کرد: البته در سال گذشته دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی استان در مدارس متقاضی اجرای طرح کیف و کتاب الکترونیک زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ارزیابی‌های صورت گرفته از اجرای طرح کیف و کتاب الکترونیک در میان دانش‌آموزان استان حاکی از مثبت بودن نتایج این طرح است و در سال تحصیلی گذشته حدود 40 دانش‌آموز در سراسر استان زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: هم‌چنین برای نخستین بار طرح کتاب الکترونیک با پوشش 150 هزار دانش‌آموز و معلم در استان طراحی و اجرا شده و کیف الکترونیکی دانش‌آموزان نیز در مراحل پایان طراحی قرار دارد.

عاملیان تاکید کرد: نتایج اجرای طرح کیف و کتاب الکترونیک در استان اصفهان به صورتی بوده است که در سال جاری تعدادی از استان‌های کشور متقاضی اجرای این طرح در میان دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در حال برگزاری آموزش‌های مورد نیاز در زمینه طرح کیف و کتاب الکترونیک برای استان‌های متقاضی اجرای این طرح است، افزود: در سال تحصیلی آتی این طرح در میان درصد بیشتری از دانش‌آموزان اجرا می‌شود و بستر‌های اجرای آموزش‌های مجازی باید در سطح تمام مدارس فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: برای اجرای طرح کیف و کتاب الکترونیک هزینه‌ای از دانش‌آموزان دریافت نمی‌شود و دانش‌آموزان تنها باید مبلغ مشخص شده‌ای را برای تهیه لوح فشرده آموزشی تهیه شده پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول