اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره رضوی در اردبیل:

3 عنوان کتاب با محوریت جشنواره رضوی چاپ و منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره چاوشی‌خوانی و مدیحه‌سرایی رضوی در اردبیل گفت:‌ همزمان با برگزاری جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبیل سه عنوان کتاب چاپ و منتشر می‌شود.

3 عنوان کتاب با محوریت جشنواره رضوی چاپ و منتشر می‌شود

سعید نوریان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در کنار انتشار این کتاب‌ها با محوریت فرهنگ رضوی و پاسداشت مقام و منزلت امام هشتم ثامن‌الحجج علی ‌بن موسی الرضا (ع) دو آلبوم صوتی نیز با صدای مداحان برتر کشور همزمان با برگزاری جشنواره رضوی در اردبیل رونمایی شده و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار برای این جشنواره تا 10 شهریور ماه تمدید شده است، خاطرنشان کرد: در یک جمع‌بندی نهایی ظرف روزهای آینده آمار و ارقام جدیدی را از آثار ارسال شده به دبیر‌خانه جشنواره رضوی در اردبیل اعلام خواهیم کرد اما پیش‌بینی می‌کنیم هم از لحاظ کمی و هم کیفی ارسال آثار به جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی را در اردبیل شاهد باشیم.

دبیر اجرایی جشنواره چاوشی‌خوانی و مدیحه‌سرایی رضوی در اردبیل به نو‌آوری‌های امسال جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقه پیامک رضوی، تجلیل از مداحان هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین تجلیل از فعالان حوزه‌های فرهنگی – رسانه‌ای از ویژگی‌ها و ابتکارات جدید جشنواره رضوی در اردبیل است.

نوریان گفت:‌ جشنواره رضوی از 29 شهریور ماه و در آستانه میلاد امام هشتم در اردبیل آغاز شده و آیین اختتامیه آن نیز عصر روز 31 شهریور ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین از برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های مذهبی ـ معنوی در اردبیل خبر داد و افزود: این جشنواره 11 تا 17 شهریور ماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

نماینده دبیر‌خانه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به خبرنگار فارس بیان داشت: به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره میلاد سرخ در سال گذشته میزبانی این جشنواره که به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان سینمایی کشور برگزار می‌شود به اردبیل واگذار شده است.

نوریان عنوان کرد:‌ در این جشنواره 14 فیلم سینمایی داستانی با موضوع مذهبی – معنوی در مجموعه فدک اردبیل به نمایش گذاشته شده و آیین اختتامیه آن نیز 17 شهریور ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی به رویداد‌های دیگر فرهنگی تدارک دیده شده در شهریور ماه اشاره کرد و ادامه داد: اوایل ماه آینده نمایشگاه سراسری کتاب به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود تا علاقمندان به کتاب بتوانند از این بستر برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز استفاده کنند.

دبیر اجرایی جشنواره چاوشی‌خوانی و مدیحه‌سرایی رضوی در اردبیل از برگزاری نهمین نمایشگاه سراسری اردبیل از 2 تا 8 شهریور ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل خبر داد و گفت: در این نمایشگاه از صدها ناشر کشوری در حوزه کتاب‌های دانشگاهی، کمک آموزشی و همچنین در زمینه‌های مختلف دعوت کردیم تا حضور گسترده و فراگیری را داشته باشیم.

نوریان در پایان سخنان خود همچنین از برگزاری دومین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال در اردبیل خبر داد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ این نمایشگاه نیز از 20 تا 24 شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول