اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم صورت گرفت

توسعه 68 هزار متری خطوط انتقال آب شهری در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای دولت نهم بیش از 68 هزار متر توسعه خطوط انتقال آب شهری در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

توسعه 68 هزار متری خطوط انتقال آب شهری در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مهدی حسین‌خانی ظهر امروز در جلسه توسعه طرح آبرسانی شهری بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از 68 هزار و 65 متر عملیات توسعه شبکه آب و انتقال لوله‌های آبرسانی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: این موضوع در مقایسه با دولت‌های گذشته رشدی دو برابری را نشان می‌دهد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تأمین آب شرب مناسب و بهداشتی برای شهروندان بویین زهرایی از وظایف و برنامه‌های جاری این اداره است، افزود: ساماندهی خطوط انتقال و ترمیم شبکه‌های فرسوده از برنامه‌های شاخصی است که در سال جاری توسط مهندسان و کارشناسان شبکه آب و فاضلاب این شهرستان به مرحله اجرا می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های متعددی تاکنون در حوزه آبفای شهری به اجرا در آمده است، تصریح کرد: باید با همت و تلاش مضاعف‌تر زمینه را برای بهره‌مندی هرچه بیشتر شهروندان از نعمت آب سالم مهیا کنیم.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا هدف از سیاست‌گذاری در زمینه آب و توسعه طرح‌های مشابه را کمک به وضعیت خدمات‌رسانی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: لزوم بهره‌گیری از ابزار نوین و پیشرفته برای انتقال طرح‌های آبرسانی در شرایط کنونی لازم و ضروری است.

حسین‌خانی با اشاره به فعالیت‌های این اداره در حوزه فعالیت‌های عمرانی بیان کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از یک‌هزار و 305 متر بر حجم فضای ساختمان‌های این مجموعه افزوده شده است.

وی حفر و تجهیز چاه‌ها را از دیگر برنامه‌های این اداره در حوزه تأمین آب شرب و قابل آشامیدن عنوان کرد و گفت: 11 فقره چاه نیز تاکنون در این شهرستان حفر و توسط کارشناسان و مهندسان سازمان امور آب و فاضلاب شهری استان قزوین تجهیز شده‌اند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در حوزه طرح‌های آبرسانی بسیار مؤثر و نتیجه‌بخش است.

حسین‌خانی افزود: باید تلاش کرد تا با توسعه طرح‌های کلان زمینه رشد و پیشرفت کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول