اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زرآباد:

کارکنان زرآبادی یک روز از حقوق خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند

خبرگزاری فارس: بخشدار زرآباد گفت: کارکنان ادارت دولتی بخش زرآباد یک روز از حقوق خود را به زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌شرقی اهدا کردند.

کارکنان زرآبادی یک روز از حقوق خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، مجتبی شجاعی صبح امروز در کمیته بحران و حوادث غیرمترقبه بخش زرآباد اظهار داشت: کمیته مشورتی بخش زرآباد برای حوادث غیر مترقبه به منظور مدیریت کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در آذربایجان‌شرقی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه عمدتا کمیته حوادث غیر مترقبه در مواقع بحرانی تشکیل می‌شود افزود: اگر چه این زلزله در استانی دیگر از استان ما و با فاصله طولانی با زرآباد رخ داده، تشکیل این جلسه به این معناست که در حوادث این چنینی که ابعاد ملی دارد لازم است این کمیته برگزار تا کمک‌های مردمی در تمام کشور مدیریت شود.

شجاعی بیان کرد: دو ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طرف هلال احمر و یک ایستگاه از کمیته امداد در زرآباد مستقر شده‌اند و آماده جمع‌آوری کمک‌ها هستند.

بخشدار زرآباد ادامه داد: بسیار خوب است که در هنگامی که حوادث این چنینی در این سطح رخ می‌دهد با تشکیل ستاد بحران در سایر نقاط کشور، کمک‌رسانی به صورت نقدی و غیر نقدی از سوی مردم انسجام بیشتری پیدا کند.

خیر محمد نهنگی رئیس شورای شهر زرآباد نیز خاطر نشان کرد: تمامی کارکنان زر آباد یک روز از حقوق خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی اختصاص دادند.

یوسف محمودی نماینده تربیت‌بدنی زرآباد نیز از اهدای جوایز ورزشکاران در جام رمضان به زلزله‌زدگان به صورت نقدی خبر داد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول