اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای بزرگ‌ترین بندر شمال ایران

بندر امیرآباد در مدیریت یکپارچه بنادر کشور دوم شد

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین بندر حاشیه دریای خزر به کسب رتبه دوم ارزیابی استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) بنادر کشور نایل شد.

بندر امیرآباد در مدیریت یکپارچه بنادر کشور دوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر به نقل از روابط عمومی بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد،‌ نتایج ارزیابی سیستم‌های یکپارچه بنادر کشور از سوی سازمان مربوطه اعلام شد و این بندر در لیست برترین‌ها قرار گرفت.

به گفته سید علی نعیمی مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، با توجه به نتایج ممیزی شرکت سامان اندیش به‌عنوان مشاور سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه ارزیابی مقایسه‌ای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در بنادر کشور، بندر امیرآباد با کسب 67 امتیاز موفق به کسب رتبه دوم در بین بنادر کشور شد.

وی کسب امتیاز حداکثری در زمینه شاخص‌هایی نظیر سنجش رضایت مشتری و ارتباط بین خط مشی و اهداف تعریف شده را نشانه توجه ویژه مدیریت و کارکنان بندر امیرآباد به اهداف کلان و رضایت‌مندی ذی‌نفعان عنوان کرد.

نعیمی، بهبود مستمر و رفع عدم انطباق‌های ارائه شده در نتایج ممیزی را از وظایف اصلی و مهم این معاونت برشمرد و ابراز امیدواری کرد بندر امیرآباد با تلاش و جدیت همه کارکنان به اهداف مورد نظر دست یافت.

به گزارش فارس، بندر امیرآباد بهشهر یکی از بنادر مهم و تاثیرگذار کشور در زمینه تجارت و مبادلات دریایی است و با وجود تحریم‌ها، نقش بسزایی در صادرات و  واردات کالا داشته است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول