اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار

90 تن برنج در عنبرآباد توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان عنبرآباد گفت: در راستای تنظیم بازار 90 تن برنج با قیمت بازرگانی در عنبرآباد در حال توزیع است.

90 تن برنج در عنبرآباد توزیع شد

مهدی میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: 30 تن برنج ایرانی با قیمت هر کیلو 1900 تومان و 60 تن برنج تایلندی با قیمت 750 تومان در این شهرستان در حال توزیع است.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه در شهرستان عنبرآباد یک هزار و 200 واحد صنفی در حال فعالیت هستند، افزود: در سال جاری بیش از 2 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

میری تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 60 متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند که تخلفات آنها شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، نداشتن فاکتور خرید و... بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: 50 واحد صنفی دیگر نیز به دلیل نداشتن پروانه کسب توسط واحد بازرسی و اماکن انتظامی این شهرستان پلمب شده‌اند‌.

وی بیان داشت: با تدابیری که در سطح استان در زمینه قیمت مرغ اندیشیده شد شاهد روند نزولی قیمت آن بودیم.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان عنبرآباد عنوان کرد: در زمینه عرضه مرغ منجمد مشکلی در سطح شهرستان نداریم.

میری اذعان داشت: مردم در صورت دیدن هرگونه گرانفروشی می‌توانند با سامانه 124 و یا به اکیپ‌های بازرسی مستقر در سطح شهر خبر دهند تا با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به پیگیری انجام شده در زمینه جابه‌جایی صنف‌های آلاینده و مزاحم از مسیر اصلی شهر به حاشیه شهر در آینده نزدیک متذکر شد: از طریق واحد بازرسی و نظارت اصناف طرح شبنم در شهرستان عنبرآباد در حال اجرا است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول